Adózni kell. Nem jó dolog, de szükséges, hogy az állami rendszer működőképes legyen. A mértéke, formája és ideje azonban nagyon nem mindegy.
Izzik a vita a következő évi költségvetés tervezetről. Korai, pontatlan és inkorrekt, sokak szerint, valamint a nemzetközi szervezetek sem rajonganak érte. Sajnos azt kell tapasztalnunk, hogy bizonyos szavakat másként értelmez a kormány. Többek között a méltányosság például azt jelenti mostantól, hogy sok adóra még több jön. Szépen szólnak azok a mondatok vezető politikusaink szájából, amelyek igyekeznek megnyugtatni a szegény embert. A baj csupán annyi, hogy kevés az igazságtartalmuk. Az átháríthatatlannak mondott távközlési adót egyes szolgáltatók olyan lendülettel hárítják át az előfiezetőkre, hogy az csak úgy füstöl. A pénzügyi tranzakciós illetékről és az egekbe emelt bírságok mértékéről ne is beszéljünk. Büntessék meg a szabályszegőket, de ne menjen már rá az ember egy havi fizetése egyetlen kihágásra. Szerencsére ezeket a dolgokat megbeszélik velünk, hogy közösen tudjunk dönteni a saját életünk végének időpontjáról. Természetesen a mi pénzünkön.
Annak azért örülök, hogy az új büntető törvénykönyv passzusai szerint jogosan megvédhetem a lakásomat, a családomat és saját magam a betörőkkel szemben. Erre nem fog sor kerülni, ugyanis nem lesz mit ellopni az emberektől, mert mindent befizetünk közvetlen vagy közvetett adóként az állam kasszájába.
Új nézőpont
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: 2013-tól a fizetést a munkáltatók dolgozójuk helyett közvetlenül az államnak utalják 2012.06.28. 10:36:30
Trackback: Magyarországon jól mennek a dolgok, náci vagy libsi, aki mást mond! 2012.06.28. 08:21:08
Trackback: Védjen meg téged az Orbán Viktor! 2012.06.28. 08:18:38
Trackback: Tüntess a kaszárnyakapitalizmus ellen! Hozz magaddal még egy csekket! 2012.06.28. 08:16:11
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.06.27. 23:33:21
eddig is hitellel oldottuk meg mindig a gondjainkat, és minden szép és jó volt
hajrámagyar értelmiség, kétpofára hitelt még!
persze a kettő együtt is mehet, hitel kétpofára, adóztatás kétpofára!
Lacdelo 2012.06.28. 00:05:34
Hitelt szabad felvenni, addig amíg azt körültekintôen veszi fel az ember/állam.
Nem ùgy, ahogy Orbán ès Matolcsy veszi fel 9%-on, míg a gazdaságot recesszíòba taszították az inkompetens politikájukkal. :(
Itt az IMF, Orbán takarodsz végleg, azt igérted? 2012.06.28. 00:13:24
Több diplomával, 56 éves nő létemre, két eltartott gyermekkel, 10 éve rokkantkét, tele a rokkantnyugdíjra felvett hitelekkel, kiesve a szakmából hova a jó édes anyámba menjek dolgozni, Te barom Orbán viktor?
Hány ezer családot, életet, gyermeket teszel tönkre?
Aljas, sunyi, jellemtelen szarházi banda!
2012.06.28. 00:13:56
559 2012.06.28. 00:14:44
Soha!
endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.06.28. 00:19:25
ú de lyó lesz, akkor meg van oldva Mo gondja!!!!!!!!!!!
a magyar nép újra élvezheti a felelősséggel való hitelfelvételt kétpofára
svanu 2012.06.28. 00:21:04
zaphodbeeb 2012.06.28. 00:33:16
zaphodbeeb 2012.06.28. 00:34:29
2012.06.28. 00:37:38
Kámasuka 2012.06.28. 00:38:05
A címlapra elég lesz hogy nejazemberekkelfizettessékmeg!
Lacdelo 2012.06.28. 00:38:59
Az inkompetens, korrupt ès antidemokratikus Fidesznèl a Jobbikot (országgá teljes pusztulása) leszámítva bárki nagyságrendekkel jobb Magyarországnak.
Lacdelo 2012.06.28. 00:41:25
@endike: szerint Matolcsy a megváltò. Valòszínûleg a Tündèrmesèket szereti. :)
- Szerzet - 2012.06.28. 00:59:23
énisfélek 2012.06.28. 02:01:43
Pedig a jelek szerint GyurcsányOrbán (és bölcs tanácsadói körük) a Jobbik 2014-es győzelmén dolgozik már tíz éve...
lavór 2012.06.28. 06:24:09
Pedig örülnöd kéne neki. Hamarosan az egyetlen értéked a családod és saját életed lesz. Hacsak nem gondolkodtál előre és vettél földet, erdőt, sok puskát lőszerrel...
magyar ember teli szájjal 2012.06.28. 06:42:49
lavór 2012.06.28. 06:43:20
Ironikusnak tűnt a szövegben az "örülök" kifejezés számomra.
nu pagagyí 2012.06.28. 06:44:12
Felhívom a figyelmed arra, hogy ez a kormány többet költ saját magára és klientúrájára, mint elődei. A gazdaságból egyre több pénzt von ki és emellett minden társadalmi szolgáltatást lerohaszt, például azzal a trükkel, hogy a járulékaidat adóvá nevezte át, majd sajnálozva közölte, hogy a járulékok nem fedezik a szolgáltatásokat. Sajnos feneketlen bendőjének ez sem elég, ezért is kuncsorog újabb IMF hitelért.
Pan Modry 2012.06.28. 06:47:50
Hajra pocs Fidesz, meg tobb futballakademiat, lehetoleg Felcsut kornyekere, tovabba minden kis pocs varosnak uj futballstadiont.
Sot, duplazzuk meg Szalay Mariska MMH koltsegveteset, 120 milliard lofasz. A Kozgepnek is csorgassunk vissza tobb penzt, hisz haveri ceg.
MacChicken (törölt) 2012.06.28. 06:55:52
becike4 2012.06.28. 07:05:20
becike4 2012.06.28. 07:06:24
Roy 2012.06.28. 07:26:27
Az IMF hitelnél sokkal többe kerül a piacokról felvett hitel.
A másik meg az, hogy csak egy készenléti hitelről van csak szó. Amíg nem nyúlsz hozzá addig nem kerül semmibe.
Különben meg megnyugodhatsz, nem lesz hitel az IMF-től, mert nem fognak megállapodni.
Miért? Azért, mert akkor jobban a körmükre nézhetnének ennek a bandának. Ez meg a vezérnek nem tetszik. Inkább a csőd!
midnight coder 2012.06.28. 07:30:25
Roy 2012.06.28. 07:54:18
Ezektől az emberektől elveszik a nyugdíjukat, és még a további kedvezményeket, ilyen például az utazási.
Ezek az emberek hogyan járjanak orvoshoz, netán miból éljenek, fizessék a gyógyszerreiket, lakásukat, és még egyenek is, esetleg családot tartsanak fenn.
Egyáltalán tisztában van valaki, hogy mennyi egy rokkant nyugdíj, Ebből aztán nem igen lehet dőzsölni.
Azzal megy egyet tudok érteni, hogy a sok álrokkantat ki kell szűrni, de nem ilyen módon ahogy a kormányunk teszi.
kormányzó 2012.06.28. 08:04:26
Csak a tisztán látás kedvéért.
Annyi rokkant az országban nincs,amennyiről pártod és qrmányod hadovál.Nagyjából kétharmaduk, már öregségi korban járt,csak nem lettek átsorolva.
A rokkantak túlnyomó többsége,beteggé válása előtt BIZTOSÍTÁ
ST fizetett,tehát jogosan várják el az ellátást.(Téged sem érdekel a
a grupama siránkozása,ha leégett a házad)
A nefmi 7/2012.(II.14) rendelete értelmében,"rehabra nem javas
olt " lehet az aki:
-a nemzeti kisebbség tagja
-alulképzett
-kereső tevékenységet sohasem folytatott.
És igen,a valóban betegeket basszák ki,és kapják meg a feor 9239-es kódot,ami a kubikos beosztást takarja.
Szívesen látnak a soraikban,hogy ott is oszd az észt.
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.06.28. 08:04:48
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:06:21
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:07:09
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:08:28
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:11:11
kormányzó 2012.06.28. 08:21:37
Látod! A gyökerek meg fennen hírdetik az IGÉT.
Mintha lenne valami fogalma arról,mit is ugat.
Advocatus Diaboli 2012.06.28. 08:29:29
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:29:36
hvg.hu/gazdasag/20120628_matolcsy_heti_valasz_pareto_modell#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2012_6_28
tecsóba sose többé 2012.06.28. 08:32:41
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:32:49
Olvasna inkább biológiát,akkor rájönne hogy az apró lényeken múlik a Földön lévő összes élet!
Ezt ha kivetíti a gazdaságra,akkor simán rájönne,hogy a kicsik mozgatják az egész szarbaszást!
De nekem ne mondja senki,hogy az normális egy országban,ha a sarki közértes másodállást keres mert nem él meg a boltjából,a segélyes az éhhalál küszöbén van,és úgy általába belekényszerítik az embereket abba,hogy bűnözzenek,mert vagy bűnöző leszel vagy éhen halsz.Nincs választás!
2012.06.28. 08:33:39
Én nem húznék el, mert alapvetően semmi bajom az országgal, csak a lakosságának úgy a 66%-át rühellem. Sötét, Gerinctelen idióta, megvezethető, önző, anyagias, gyáva nép. Én inkább megpróbálnám valamiféleképpen megoldani, hogy magyarország továbbosztódjon, nem területileg, hanem virtuálisan. Mindenki a választott politikai garnitúrájának virtuális országába élne, lenne fideszia, mszpia, stb., hogy ne kelljen egységesen mindenkinek még 20 évet szopni a régi nagy tolvajokat visszaszavazók miatt, akinek még ezután a gyalázatos 22 év után sem tűnt fel, hogy ez a 4 évenként ide-oda szavazós taktika sehová sem vezet. Éljen és reméljen mindenki választott pártjától, én soha többet nem kívánok választani, a két nagy rivális között, még akkor se ha "dehát kire szavazhatnék" meg "ők értenek egyedül az ország irányításához" esete forog fenn.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:35:23
Az a sok ember mindegyik potenciális fogyasztó és gazdaságélénkítő lehetne,ha hagynák!Ennyi eszük már nincs!Továbbá jó lenne ha rámásznának a googlemapra és megnéznék hogy mennyi is a lakatlan terület a világban!
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:37:38
Nagykoalíció kéne már és normális felelős magyar kormány.De a felelős magyar kormányzást mint ha Széchenyi is ugatta volna anno és azóta sincs!
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:40:21
Zol 2012.06.28. 08:41:37
2012.06.28. 08:41:38
Van egy olyan mondásféle, hogy senki sem húz kotont, ha nem akar baszni. Tavaly szeretett vezérünk hirdette az IMF ellenes háborút, őszre megenyhült, és már kezdték rebezsgetni hogy kéne tárgyalni, aztán szóbajött egy készenléti hitelnek a lehetősége. Már akkor tudtam hogy fel fogjuk venni, és alkalmasint be is fogjuk dobni egy az egybe az államadósságnak nevezett feneketlen és farkaséhes zsebbe. Ne legyenek illúzióid, ha megállapodunk az IMF-fel, akkor felvesszük, és el is költjük.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:43:44
Amikor már nem lesz réteg,aki szavazóbázis lehetne.
Amikor már úgy is minden mindegy lesz.
Majd akkor,akkor lesznek normális épelméjű törvényhozások.
kormányzó 2012.06.28. 08:46:11
És amikor lopsz,hogy ne halj éhen,lelövetnek a szomszéddal, mint egy kutyát!Oldják meg az evolúciós gondjaikat a zemberek egymás közt,mert MI, a SAJÁT NAGYTŐKÉSEINK erősítésével vagyunk elfoglalva!
Mindenki legyint és hüjének nevez,amikor azt mondom,itten bizony a fasizmust építik újra,csak a gázkamrák nélkül.(ami érthető ,a mai gázárak mellett)
A magyar jobboldal címerállata, a patkány.
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 08:46:30
A nyugdíjasok/rokkantak/segélyesek kb. 2,800 milliárd Ft-ba kerülnek évente.
Ennek az ezerszerese 2,800,000 milliárd forint.
Az teljes kiadási költségvetés 14,500 milliárd Ft.
Hogyan várod hogy bárki is komolyan vegyen ha ilyesmiket írsz?
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:48:05
tobias2 2012.06.28. 08:48:42
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:49:14
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 08:51:17
"lényegesen többet"
Aha, már nem ezerszer annyit...
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:52:49
Miért nem beszélgetsz inkább a disznóddal az ólban?Velük sokkal jobban megértenéd magad.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:54:24
Mennyi pénz is jött át az unióból és jön most is?
Mint ha 8 ezer milliárd forintról olvastam volna.
Nu.Szar matekos vagyok,de az hányszorosa is?
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 08:54:38
"apró és teljességgel lényegtelen szarságon"
A te szarságod, én csak rámutattam.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:56:48
Van amivel nem számolnak.
A léthez való jog felülír minden kurva törvényt,akár mit is találnak ki.Ha a betörőt lelőhetik,az sem lesz visszatartó erő egyáltalán.
Ha korog a gyomrod,tudsz majd arra gondolni,hogy milyen törvényt sértesz ha lopsz?
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 08:57:47
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 08:59:05
Mert az "ezerszer annyit" érdemleges hozzáböfögés volt, ugye?
lavór 2012.06.28. 09:04:43
Nem kell túlbonyolítani.
A betörő előbb legyilkolja a kirabolni kívánt áldozatot, áldozatokat, majd utána rabolja ki. Mi itt a gond?
Pipas 2012.06.28. 09:10:14
A félműveltek mindig ezzel jönnek, rohadtul nem szokta őket érdekelni a valóság.
(1) Rendszeresen összehasonlítják a piaci forint alapú hitelt az IMF euró alapu hitelével, amitől a falra mászok.
(2) El szokták felejteni, hogy az ország kevesebb államkötvényt ad ki, mint amennyi lejár, vagyis összességében nem hitelt vesznek fel, hanem hitelt törlesztenek.
(3) Az IMF-től négy milliárd eurós etapokba szoktuk felvenni a hitelt, de most már azt hadoválják, hogy 12 milliárd eurót kellene felvennünk tőlük. Hol vett fel a magyar állam 12 milliárd eurónyi hitelt a piacról? Kicsit sok ám a 12 milliárd euró kamata, nem?
Hertelendi 2012.06.28. 09:12:17
A felnőtt ember tudja, hogy előbb-utóbb éhes lesz, és ezért keres valami megoldást, hogy ne haljon éhen, de nem megyek lopni. Különösen nem ahhoz, aki egész évben dolgozott azért, hogy ha ő megéhezik legyen mit ennie...
Érted?
A lelövéssel én se értek egyet, de azt is érdemes lenne megkérdezni, akinek a kerítésén rendszeresen átugrálnak és viszik, ami a kezük ügyébe kerül...
kormányzó 2012.06.28. 09:12:17
Szerintem a "felbujtás emberölésre",mindenképp megállna.De a hazaárulás,bűnszervezetben elkövetett kifosztás is simán szóba jöhet.
@Zol:
Azzal tisztában vagy,hogy mióta "hozzájárulást,illetéket,adót" fizetsz,nem vagy jogosult semmire?
Tudod,hogy "rokkantsági ellátást" hamarabb és biztosabban kap:
-a masszív alkoholista,
-a kőkemény drogos,
-a szigorúan antiszociális viselkedést tanúsító
-a nemzeti kisebbség tagja,pláne ha :-alulképzett,
-kereső tevékenységet sohasem folytatott.,mint Te(aki dolgoztál,fizettél) a magad francos kis nyavalyáiddal?
Érdemes elolvasni a rendeletet - már csak okulás érdekében - hogy előre tud, mit várhatsz a pénzedért a NEMZETI KORMÁNYTÓL.
Nameg,hogy eldönthesd,lottózol,vagy buszjegyet veszel nyugatra.
lavór 2012.06.28. 09:15:58
"vagy buszjegyet veszel nyugatra."
Rokkantan? Kirándulgasson? :)
rókafogta 2012.06.28. 09:19:03
kormányzó 2012.06.28. 09:26:37
Nem.Menekülni!
@Hertelendi:
1.
Nemzeti kisebbséggel "megáldott" településen lakom,sok újat, nem tud senki mondani a problémáról.
2.
A felnőtt ember tudja,hogy éhes lesz,ezért ha nem talál semmi más kiutat,elmegy lopni.Még TE is.
Többek közt,ezért beszélek a fasizmus újjá építéséről.Hogy világos legyen,most teremtik a káoszt,hogy holnap "rendet" követeljen a NÉP.
Érted?
lavór 2012.06.28. 09:29:00
Rokkantan már nem lehet menekülni.
Még lopni, ölni esetleg, de menekülni...
kormányzó 2012.06.28. 09:30:46
Megbocsáss!
Tényleg egy "költői túlzáson" tekeregsz?
Ez komoly?
histar007 2012.06.28. 09:34:34
kormányzó 2012.06.28. 09:36:48
Bocsánat,talán félre érthetően fogalmaztam!
Tehát!
Érdemes elolvasni a zidézett rendeletet most,amíg nem vagy beteg,hogy előre tud,mit várhatsz a befizetett pénzedért cserébe.
Így legalább eldöntheted,hogy lottózol - vagyis továbbra is előfizetsz a SEMMI-re - vagy veszel egy buszjegyet nyugatra.
Így ok?
lavór 2012.06.28. 09:40:20
Persze, amíg egészséges vagy oké.
De ha már kidolgoztad a beled, belerokkantál, akkor sajna nincs hová menned. A rendeletek meg folyamatosan változnak, úgyhogy lassan kár is végigolvasni őket, mert mire a végére érsz... :)
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 09:41:41
Utánanéztem:
www.napi.hu/magyar_gazdasag/milliardos_allami_megrendeles_a_szazadvegnek_valaszolt_az_nfm.511979.html
"a cég illetve az alapítvány a jól elvégzett munkáért 2014 decemberéig összesen 2,18 milliárd forintot vehet fel."
index.hu/belfold/2012/05/16/legiforgalmi_iranyito_kozpontot_epit_a_kozgep/
"Németh Lászlóné május elején készült statisztikája 75 milliárdosra tette a cég jelenlegi szerződésállományát. A számítások máris idejét múltak: a Közgép azóta három új tendert nyert meg konzorciumban több mint 11 milliárd értékben."
2,18 + 75 + 11 = 88,18 milliárd Ft.
Ez az 2012 évi nyugdíjkiadásoknak 3,1%-a.
Sok "egyéb baromság" kell még hozzáadódjon ehhez hogy eljussunk a "lényegesen több"-ig.
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 09:44:35
Aki "költői túlzásokkal" él, tegye egyértelművé hogy szépirodalmi tevékenységet folytat. Mint a @neoteny: hozzászólásomban látható, még a "lényegesen több" is a "költői túlzás" kategóriába esik.
kormányzó 2012.06.28. 09:50:49
Akik már csapdába estek,azoknak marad a fasiszta qrmány védelme,és támogatása.
A tervek szerint,ezen vérszívók emlékművei lesznek a gátak,víztározók és árkok.
Az utókor meg.szeretettel és soha el nem múló tisztelettel emlékszik rájuk.A szögesdrótok biztonságából.
Azt tudod mik a cigány gyerek első,kiejtett szavai?
Dolgozzatok parasztok!
lavór 2012.06.28. 09:56:07
"Dolgozzatok parasztok!"
Lassan nincsenek "parasztok". :)
Hertelendi 2012.06.28. 10:04:54
kormányzó 2012.06.28. 10:08:33
simicska óta tudjuk,mindenkinek joga van "hüjének" lenni.
matolcsy óta tudjuk,ez már kötelező is.
orbán óta tudjuk,a kimondott szót,sem kell komolyan venni.
németh lászlóné óta tudjuk,már beszélni sem kell.SŐT!!!
Az egykori angol szivaros frici óta tudjuk,mit ér a statisztika,ha nem én hamisítom.
Lazítsunk .
igazi hős 2012.06.28. 10:12:57
Mennyiért bocsátunk ki Euro/USD kötvényeket? Én a betanított marhaságot visszaböfögő tudatlanoktól mászok a falra, meg attól aki a "tudjuk a piacról finanszírozni magunkat" jegyében 7,79%-ra bocsátott ki USD kötvényt, 30 évre. De a 10 éves 6,5%-os kamatot is nyugodtan összehasonlíthatod az IMF hitellel.
igazi hős 2012.06.28. 10:17:38
Roy 2012.06.28. 10:18:04
Azonban az se kizárt, hogy nem állapodnak meg az IMF-el.
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 10:23:52
"Az egykori angol szivaros frici óta tudjuk,mit ér a statisztika,ha nem én hamisítom."
Ez is tévedés: Churchill soha nem mondta ezt.
www.joewein.net/blog/2009/06/16/trau-keiner-statistik/
Azt nem is említve hogy itt nem statisztikákról hanem költségvetési kiadásokról és azok arányáról volt szó.
"Lazítsunk ."
Ezért szeretek az Index által címlapolt blogokon forgolódni: ennyi lazaságot nehéz máshol találni. :)
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 10:25:12
lavór 2012.06.28. 10:28:07
A kormány szerint inkább az élők jelentik a gondot.
kormányzó 2012.06.28. 10:28:11
Tiszteletem kifejezése mellett,hadd mondjam el.
52 éves vagyok,ebből 30 évet az országutakon éltem le/meg/túl-ahogy tetszik.
A füstön kívül talán nem sok ragadt rám,de azt megtanultam,hogy hasonló dolgokban, megváltoztathatatlan álláspontot,csak egy sikeresen végrehajtott öngyilkosság UTÁN szabad felvenni.Előtte semmiképp.
Az utakon az az uralkodó vélemény:
"Úgy akarom,ahogy lesz,
mert sosem úgy lesz,ahogy akarom" .Sok szerencsét!
Üdvözlettel:
A társadalom söpredékének egy lepusztult tagja.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 10:29:50
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 10:35:41
Csak szólok,hogy hiába az erőlködés,ez már nagyon nem megy.
Az emberek nem annyira hülyék,mint ahogy azt a magadfajták szeretnék beállítani.
Azt pedig,hogy te nem ismersz fel egy költői túlzást,vagy a sorok közt az iróniát,arra utal,hogy te is pont olyan szellemi fogyatékos vagy,mint az elbaszott kormányod,akinek a faszát szopkodod!
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 10:39:58
"Az emberek nem annyira hülyék"
... hogy képtelenek legyenek utánanézni számoknak, és benyeljék az "ezerszeres" meg "lényegesen több" propaganda-szózatokat.
Egy született vesztes vagy: sehol egy szóval sem álltam ki a mostani vagy bármelyik kormányzat mellett. Azt csak tehetetelen dühödben gondolod, mert rámutattam egy kijelentésed teljes ürességére.
kormányzó 2012.06.28. 10:42:22
A szivaros fricinek tulajdonított kijelentést,nevezhetjük 'közkeletű tévedésnek".-1 pont.
"Németh Lászlóné május elején készült statisztikája",nálam szó szerint statisztikát jelent.De legyen ahogy akarod.-1 pont.
5-2.
Igyál egy kávét.
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 10:48:40
Lehetséges gépjárművezetőként korodbeli embernek munkát találni ma Mo-n? Ezt azért kérdem mert van egy közeli ismerősöm aki most veszítette el az állását, veled majdnem egykorú, van gépjárművezetői tapasztalata (nem annyi mint neked) és kíváncsi vagyok, tudna-e állást találni a szakmában.
polly graph 2012.06.28. 10:51:28
And37 2012.06.28. 10:57:18
nyomasek 2012.06.28. 11:02:51
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 11:09:53
Minek vagy itt tehát?
lavór 2012.06.28. 11:11:55
Is.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 11:12:29
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 11:16:57
"Lényegtelen dolgok"? Az eredeti hozzászólásodban más sem volt, csak az "ezerszeres" kijelentés. Később ezt "lényegesen több"-re engedted le. Mint ahogy demonstráltam, még az utóbbi sem helytálló.
Minek teszel olyan kijelentéseket, amik saját bevallásod szerint is "lényegtelen dolgok"?
kormányzó 2012.06.28. 11:20:30
A "sose mond,hogy sose"-elvet figyelembe véve,realistán azt kell mondjam,szkeptikus vagyok a kérdést illetően.
Az én korosztályom,ha valamilyen oknál fogva egy percre is kiesik az üléséből,már csak a vas távolodó hátulját nézheti.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 11:23:31
Leírom újra és újra.
Nem a nyugdíjasokra és nem a rokkantakra megy el az ország pénze,hanem arra amit a kormány és a hozzá közeli cégek ellopnak!
Az pedig a fentieknek TÖBB EZERSZERESE!
Téged pedig negogenya basszon meg egy vagon dinoszaurusz!
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 11:23:36
OK, köszönöm. Sajnálom hogy ez a helyzet...
nyomasek 2012.06.28. 11:23:44
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 11:25:59
Ők?
Ők tehetnek róla hogy éhesek?Hogy fillérekért megvehetők?
A médiai felelősségét is firtassuk kicsit!
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 11:26:00
Az, hogy ostoba vagy, egy dolog; de hogy még ragaszkodsz is hozzá amikor feketén-fehéren megmutatják, mekkora balfasz vagy, már hab a tortán.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 11:28:55
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 11:29:32
Leírom újra és újra.
Nem a nyugdíjasokra és nem a rokkantakra megy el az ország pénze,hanem arra amit a kormány és a hozzá közeli cégek ellopnak!
Az pedig a fentieknek TÖBB EZERSZERESE!
Téged pedig negogenya basszon meg egy vagon dinoszaurusz!
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 11:31:41
Nem kellett téged provokálni hogy betold a hülyeségedet; megtetted te azt magadtól. Az, hogy ráhívtam a blöffödre, csak neked provokáció: a többi olvasó le tudja vonni a következtetést arra vonatkozóan, mennyire lehet komolyan venni a kijelentéseidet.
kormányzó 2012.06.28. 11:33:55
Te is igyál inkább egy kávét,mert hiába kapsz szívrohamot ,akkor se leszel rokker!
@nyomasek:
Talán ideje lenne azon is elgondolkodni,hogy a ferde fakszba jutottunk idáig röpke 22 év alatt,és kik osztják azt a qrva levest.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 11:36:55
Leírom újra és újra.
Nem a nyugdíjasokra és nem a rokkantakra megy el az ország pénze,hanem arra amit a kormány és a hozzá közeli cégek ellopnak!
Az pedig a fentieknek TÖBB EZERSZERESE!
Téged pedig negogenya basszon meg egy vagon dinoszaurusz!
Válasz erre
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 11:37:43
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 11:38:33
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 11:50:32
Bekopizhatod annyiszor ahányszor csak akarod; attól nem válik igazzá, éppúgy ahogy a nemzetiszocialisták vagy a bolsevikok propagandája sem vált azzá.
A nyugdíjasokra/rokkantakra/segélyezettekre megy el évi 2,800 milliárd Ft az _adófizetők_ (nem "az ország") pénzéből. Ez a teljes költségvetés 20%-a és a költségvetési hiány öt és félszerese. Ha egy fillér se' kerülne a Századvéghez vagy a Közgéphez, akkor is csak a kifizetett nyugdíjak néhány százaléka kerülne megtakarításra, vagy a költségvetési hiány max. 20%-a.
Ez a te TÖBB EZERSZERES fixa ideád mögötti valóságtartalom.
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 11:52:39
"aki sajnálja a nála nyomorultabbakat"
Ne sajnálkozz, adakozz! Ja hogy te még csak adót sem fizetsz, csak agitálsz? Úgy könnyű...
kormányzó 2012.06.28. 12:00:36
Ezzel, itt nem nagyon élsz meg.
Láttál már olyat,hogy a hiénákat,bárányok nevelik hittanra?
Azt hallottad már,hogy Isten peticíót dobott le a pápának a papok miatt,mert nem mer a pufók angyalkákra nézni,nehogy pedofilíával vádolják?
A náci pápa pedig, megbízta I.péter pol-pot főjogászt,vizsgálja meg hogyan lehetne a zügyet elkenni.
A magyar főbíróné rögtön jelezte,a tárgyalásra a Kecskeméti Bíróságot jelöli ki.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 12:12:11
lavór 2012.06.28. 12:12:44
Nem olyan bonyolult kérdés ez.
Le kell állítani a nyugdíjkifizetéséket. A szociális juttatások kifizetését is. a rokkantak járandóságát is. Ezután a betegeket nem kell megmenteni, el kell tenni őket láb alól. Kíméletesebb is a gyors fájdalommentes halál, mint az elnyúló agónia. A gyermekeknél is vissza kell vezetni Taigetosz intézményét, néhány hónap szenvedésért tök feleslegesen tartják őket életben gépekkel milliókért. Na de... mi lesz, ha megöregszel, megbetegszel, esetleg gyermeked lesz beteg vagy a társadalomra szorult? Gondolom azonnal másként gondolsz mindenre, mivel közvetlenül érintve leszel.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 12:19:08
Kezdték a munkanélküliekkel,majd miután gyakorlatilag megszüntették a munkanélküli segélyt,folytatták a romákkal.Majd miután megszüntették azok segélyeit is,folytatták a nyugdíjasokkal.Azokat még nem kurtították meg.Még.Majd folytatták a rokkantakkal,őket szépen kivágták a rendszerből,úgy 50%-át.Mindezt úgy,hogy közben folyamatosan ezek ellen a rétegek ellen uszították és hangolták a népet.Valaki ellen mindig hangolják a népet.Mindig van újabb és újabb célpont.Kíváncsian várom mely réteg lesz a következő!
Miközben (!!!!!!!!!!!) ők maguknak folyamatosan emelgetik a fizetéseket és juttatásokat,folyamatosan lopják el a pénzt mindenféle gyagyás cégen keresztül.
Tehát az összes megszorítás amit eddig elszenvedtünk tömegesen,teljesen fölösleges népkínzás volt ezek szerint.Lévén hogy nem indokolta semmi a megszorításokat!
Csak ők találták ki!
Ha csak egy embernek sikerül felnyitni a szemét,már megérte.Bár széllel szemben és a netonyféle patkányokkal szemben,valóban kurva nehéz pisálni!
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 12:20:16
Nem fizetsz te semmit; te kifejtetted egy másik blogon hogy te kivonultál a társadalomból és a piacon veszed meg a friss kenyeret meg a paradicsomot, hogy ne kelljen finanszíroznod a rendszert.
Az ilyen, a más számlájára bőkezű seggfejek tették Mo-t oda, ahol van: ahol a többség sorba áll a kisebbség által megtermelt javakért, amit a különféle színezetű de egyformán populista retorikával operáló kormányzatok osztanak szét... miután lefölözték azt jó alaposan.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 12:23:49
A magadfajták tették oda az országot ahova,mert most sem dolgozol,csak baszod itt a rezet!Vagy eltartanak,akkor pedig élősködsz.Vagy fizetnek érte hogy itt szemétkedj,de az biztos,hogy valamelyik fenti rétegbe tartozol.Vagy anyád és apád szopta össze párttitkárként azt,amiből most a picsádat mereszted te görcs!
Te nekem itt ne osszál észt mert az neked NULLA!
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 12:31:29
Egy igazi ripacs,ami közel van a giccs fogalmához.
De hogy mindkettő haszontalan,ez tény.
kormányzó 2012.06.28. 12:32:35
Kicsit azért lehetne színezni a képet.
Ezek a zemberek fizettek járulékokat,adókat,biztosításokat.Legalábbis a zömük.A befizetése mértékét az álam szabta meg,és határozta meg az ellátásokat.A zemberektől meg levonták,behajtották.Ezeket a játékszabályokat állították fel,Te pedig betartod.
Namost hadd tegyem fel újra szavazásra a kérdést:
-Ha fizeted a lakásbiztosítást,tűz esetén érdekel téged,hogy a biztosító mennyit fizetett ki az idén másoknak?
-Igen,mert bölcs értelmiségi vagyok,é s fontos a Haza sorsa,
-Leszarom,mert fizetek biztosítást,a biztosítás pedig biztonság,és nekem jár a kártérítés.
Gondolj bele! Az ex Álam-elnök nemzeti toll eltartása,havi szinten ,min.5 "roki" éves juttatásába kerül.Tényleg megér ez a véglény ennyit?
Ami a korrupciót illeti.
A mai fasiszta magyar brigádnál, a korrupció=kormányprogrammal.
Gyanítható,hogy a nyilvánosságra került közpénz-gép,százhatvég,csak a jéghegy csúcsának egy halvány villanása.Ennek a jéghegynek a csúcsáról, a víz felszínét sem látni!
Nemrég egy kommunistának - ma már - nem nevezhető szakértő,4100 milliárd hogyétéről érdeklödőtt,mert nyomát sem látja.A válasz beleveszett a szférák zenéjébe.Természetesen.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 12:39:25
Ott,abban 4100 milliárdban!
És nem az IMF és nem az EU ahogy ezek próbálják itt elhitetni mindenkivel.És nem a rokkantak és nem a nyugdíjasok,mert túl sokan vannak.És nem a nép,mert túl sokan vagyunk.
Hanem ők vannak sokan.
A kapzsi,élősködő,embertelen és gerinctelen csürhe,SP vel az élen!
Hogy indulna meg alattuk a Gellért hegy!
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 12:40:38
Pihizzél, agitátor; ha agyvérzést kapsz, nem fog összevakarni a magyar egészségügy... és akkor jársz jól ha belehalsz, nem pedig csorgatod a nyáladat még évtizedekig. :))
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 12:44:50
Mindent összevetve.
A te életed faszfejkém,mérföldekkel nagyobb veszélyben van,mint az enyém.
Tőlem nincs mit ellopni,sem elvenni,így kettőnk közül nem én vagyok a célpont.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 12:46:43
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 12:57:33
és neotény szerint ez NEM LÉNYEGI KÜLÖNBSÉG!:))
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 12:59:31
"-Ha fizeted a lakásbiztosítást,tűz esetén érdekel téged,hogy a biztosító mennyit fizetett ki az idén másoknak?"
Ezzel csak az a gond hogyha leég az egész város, akkor a biztosító tönkremegy; mindenki csak egy fél szobára jutó pénzt kap, attól függetlenül hogy mennyi biztosítási díjat fizetett mennyi ideig.
A közpénzek elsíbolása minden rendszerre jellemző; a mértéke persze változó, de minden kormányzat amelyik (nagy) költségvetések fölött diszponál, szükségszerűen annak egy részét a pártjához/párttámogatóihoz/rokonokhoz/haverokhoz irányítja. Ez ellen csak egyet lehet tenni: csökkenteni a kormányzat/bürokrácia/állami vállalatok méretét ill. számait. Természetesen ezzel az adózás/járulékozás mértékét is: a legjobban az emberek maguk tudják eldönteni, mire kívánják elkölteni a jövedelmüket, a kormányzati elosztás soha nem fog mindenkit boldoggá tenni.
Olyan sehol sincs hogy a kormányzat "hatékonysága" magas lenne, különösen amikor elosztásról van szó: az emberek kenyérből/borból/autóból/okostelefonból élnek, nem kormányzati "szolgáltatásokból".
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 13:02:20
"Tőlem nincs mit ellopni,sem elvenni"
Erről van szó: ezért kamu a te nagy adóbefizetéseid. Azt nem is említve hogy akkor ki a nyomorultabb nálad, akik felett sajnálkozol? Magad felé hajlik a kezed, mint a szenteké...
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 13:02:32
Miért nem tudja ezt OV-i megakadályozni?
Neki már úgy sem fog babért teremni a politika palettáján (gyk mint neotény ez egy barokkos költői hasonlat!),ergo legalább nem úgy vonulna be a történelem könyvekbe mint aki asszisztált mindehhez.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 13:04:04
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 13:05:01
Pontosabban,ellopják.A magadfajták.
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 13:05:13
"4100 milliárdot elloptak"
... egy hozzád hasonló agitátor szerint. Azt nem is említve hogy jó lenne látni a nyomát annak, ahol bebizonyítja a névtelen "szakértő", hogy az a 4,100 milliárd "ellopásra" került. Anélkül csak propaganda...
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 13:05:54
Milyen 4,100 milliárd? Valakinek a bemondása?
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 13:07:10
Nemrég egy kommunistának - ma már - nem nevezhető szakértő,4100 milliárd hogyétéről érdeklödőtt,mert nyomát sem látja.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 13:08:47
4100 milliÁRD
és
kifizetés a nyomorultaknak 2,8 milliÁRD.
ÍZLELGESD A KÜLÖNBSÉGET!
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 13:09:16
"Pontosabban,ellopják."
Tehát akkor az adózás lopás -- egészen pontosan rablás, hiszen erőszak fenyegetésével szedik be az adókat. Ebben egyetértünk.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 13:12:11
Ó,nem!
A lopás az,amikor már a fizetésed felét a tolvajoknak kell fizetned ilyen olyan címen,továbbá hiába dolgozol becsületesen,akkor is éhen döglesztenek a különböző rendeletekkel!
Na ez a lopás!
És továbbá gyilkosság.
Hiszen nem akarják hogy éljek,nem akarják hogy ne fagyjak meg,nem akarják hogy meg tudjam venni a gyógyszerem,élelmem,hogy egészségügyi ellátásom legyen hogy nyugdíjam legyen.
Szerinted ez nem gyilkosság?????
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 13:12:13
És? Névtelen "szakértők" nem dokumentált "érdeklődése" annyit sem ér mint a pixelek amikre nyomtatták őket.
Majd ha publikált a lista hogy a költségvetés melyik tételeiből "tűnt el" a 4,100 milliárd anélkül, hogy számla lenne róla, visszatérhetünk a témára.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 13:13:29
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 13:17:38
"Hiszen nem akarják hogy éljek,nem akarják hogy ne fagyjak meg,nem akarják hogy meg tudjam venni a gyógyszerem,élelmem,hogy egészségügyi ellátásom legyen hogy nyugdíjam legyen."
Erről van szó: ne szedjenek be adókat, hanem gondoskodjon mindenki magáról. Vedd meg a fűtésedet, az ennivalódat, a gyógyszeredet, az orvosodat... hiszen ezekből egyiket sem termeli meg az adóztató kormányzat, csak kiveszi a zsebedből és kifizeti azoknak, akiknek te is ki tudnád fizetni... csak közben lefölözi azt.
kormányzó 2012.06.28. 13:19:38
A 4100 milliárdos kérdést,egy jobboldali, neves közgazdász tette fel néhány hónapja.Valahol neten olvastam az interjút,de ha most nevet mersz kérni,goromba leszek.
"Olyan sehol sincs..."
És ezzel elértünk a paletta újabb színéhez,a "Nagy Magyar Vállalkozók " kérdéséhez.De ezt oldjátok meg Ti, a nagyon értelmiség
Színes a világ,nem csak a nuggerek húznak a mélybe.
Szevasztok.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 13:20:32
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 13:22:46
"de ha most nevet mersz kérni,goromba leszek."
Hát pedig anélkül csak pletyka szintjén marad a dolog.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 13:25:25
Remélem hogy hamarosan rákényszerülnek arra,hogy az élő munka adóztatása helyett és az adóból élősködő kormáynzás helyett,kitalálják végre az üzleti alapokan működő kormányzást.Azaz,megtermeljék maguknak és a köznek azokat a pluszkiadásokat,ami miatt most ezek az írtózatos adóterhek vannak.
Legyenek nyereséges vállalkozásaik,befektetéseik akármilyük.
kormányzó 2012.06.28. 13:28:03
Na menj a PICSÁBA!!!
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 13:34:33
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 14:11:12
Ott van a "szakértő" a 4,100 milliárdos lopási listával? :))
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 14:15:50
Ez volt a szocializmusban: minden vállalat az állam tulajdonában volt (néhány maszektól eltekintve) és nem volt adózás (a maszekoktól eltekintve).
lavór 2012.06.28. 14:37:27
A klasszikus szocializmusban nem volt maszek. Az már nagyon a vége volt.
De lopni akkor is loptak. Sőt, össznépi szórakozás volt. "Miénk az ország, miénk a gyár!" Szó szerint, haza is vitték. :D
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 14:42:25
"A klasszikus szocializmusban nem volt maszek."
Apám 1972-től volt maszek órás.
"De lopni akkor is loptak. Sőt, össznépi szórakozás volt."
Akkor nem kellene annyira meglepődve lenni hogy a népesség jó része folytatta is ezt a szórakozását.
lavór 2012.06.28. 14:45:42
Ne is lepődj meg, csak azt hozzák, amit otthon láttak. Nekik ez jár.
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 14:51:23
Utoljára akkor lepődtem meg amikor rátaláltam a Public Choice Theory-ra, amit még a 60-as években dolgoztak ki a "fejlett nyugaton" annak magyarázatára, miért fogja mindig a saját hasznára (is) felhasználni a hatalmát a "köz szolgája".
lavór 2012.06.28. 14:54:57
Nincs is meglepetés, az emberiség csak ismétel.
Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2012.06.28. 14:59:48
Nem akarok belefolyni a magasröptű vitába, de a "4100 milliárd" keresőszóra elsőre ezt dobja fel a gugli: (saját megjegyzés: Mellár, ha jól emlékszem statisztikát tanított a Bp-i Közgázon és mindig is jobboldali, talán fideszes beállítottságú volt, 2010-ben egyik alapítója volt a Századvég Gazdaságkutató Zrt.-nek, ahol a kutatási igazgatói tisztséget töltötte be 2011-ig, amikor távozott a cégtől)
"Mellár feltette a kérdést, hogy hova lett az a 4100 milliárd forint, amit a kormány a különadókból és a magánnyugdíjpénztárak vagyonának besöpréséből szedett össze, mivel azóta sem csökkent az államadósság, és nem indult be a gazdasági növekedés. "
hvg.hu/gazdasag/20120216_mellar_bekemenet_168ora
Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2012.06.28. 15:06:00
Ő a az egyik azon nagy tekintélyű közgazdászok sorában, akik jobboldali, nemzeti avagy akár fideszes beállítottságukkal együtt sem vállalják már fel a jelenlegi kormány intézkedéseit.
Chikán Attila szintén a közgázon tanított és "1989-ben a vállalat-gazdaságtan tanszék vezetője lett. A tanszéket 1998-ig vezette, amikor Orbán Viktor első kormányában kinevezték gazdasági miniszterré. " (wikipedia)
Ő annyira Fidesz párti volt, hogy miniszterséget is vállalt az első Orbán kormányban. Most hol van, mi a véleménye?
""Matolcsy politikája tankönyvszerűen megvalósíthatatlan" - interjú Chikán Attilával" és
"Azt is mondta, hiába próbál tanácsot adni a kormánynak, sem az ő véleményére, sem tapasztalata szerint más közgazdászok meglátására nem kíváncsi Orbán Viktor és kormánya. "
www.origo.hu/gazdasag/20110822-interju-chikan-attilaval.html
mno.hu/gazdasag/realgazdasagi-lepeseket-surget-chikan-attila-1069658
Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2012.06.28. 15:08:09
Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2012.06.28. 15:19:58
Ezek az emberek (pl.: Chikán és Mellár) a nemzetközileg elfogadott közgazdászképzésben vesznek részt, ennek a tudományos közösségnek a teljes jogú, elismert tagjai. Amit beszélnek, azt érti minden közgazdász, pénzügyes és hasonló végzettségű ember VILÁGSZERTE. Ők azt mondják, hogy egyértelműen és kifejezetten káros és több szempontból is rossz az, amit a jelenlegi Orbán-Matolcsy kormány gazdasági intézkedések keretében csinál. (szándékosan nem írok gazdaságpolitikát, mert ez annak sem nevezhető)
Lehet, hogy valaki nem szereti a közgazdászokat és szereti az Orbán kormányt, de az a helyzet (és ezt muszáj tudomásul venni, ha nem akarunk éhen halni), hogy a világban a döntéseket az az 1-2-300 000 közgazdász hozza, aki hasonló, vagy egyforma iskolákban hasonló dolgokat tanult, mára döntéshozói szerepbe került, és azt értik meg, ha egy hozzájuk hasonló ember a közgazdász tudomány keretrendszerén belül érthető, ezen felül értelmes és következetesen levezethető (alátámasztható) gondolatokat, terveket közöl.
Orbánék ott hibáznak, hogy nem ezen a nyelven, és nem értelmesen szólnak, ezért a nemzetközi közösség és főként a döntéshozók nem értik mit csinálnak és mit akarnak elérni.
Innen üzenném: mindegy mit csinál a magyar kormány, de azt érthetően, következetesen és legalább valami látszólagos cselekvési terv mentén tegye, a fent említett döntéshozók nyelvén megfogalmazva. Ha ez sikerül, akkor (majdnem) minden sikerül.
Nincsenek illúzióim: nem fog sikerülni, csak akkor és csak addig amíg a kőkemény napi kényszer rá nem kényszeríti őket erre. (pl.: bukott államkötvény aukciók, HUF árfolyam egekben, EU pénzek leállítása holnap stb. ha ezek csak 1-2 év múlva jelentkeznek az már nem fogja érdekelni őket)
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 17:18:09
Ah, akkor ez egy költői kérdés volt Mellár úrtól, olyan mintha megkérdeznék Obama elnöktől hogy hová lett a 800 milliárd dollár amit kifizetett a kormányzata gazdaságélénkítésre... hiszen az amerikai államadósság is csak (rohamosan) nőtt azóta és a gazdaság sem élénkült.
Mégsem mondja senki azt hogy Obama kormányzata ellopta azt a pénzt... pedig pl. elég szégyenletes volt a Solyndra napelemgyártó cég esete, amibe beletolt a kormányzat egy fél milliárd dollárt, aztán az jól orrabukott.
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 17:19:12
Egy újszülöttnek minden vicc új.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 18:36:15
Mondjuk ki bátran.Össze vissza hablatyolnak,mert ez az egyik stratégiájuk.A másik pedig hogy az a terv,hogy nincs terv.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 18:41:37
alapvető hibája (és amiért végül megbukott) az volt,hogy buta és hozzá nem értő emberek ültek magas pozíciókban(mindegy volt csak munkás legyen).
Mindemellett véleményem szerint soha olyan jól nem éltek az emberek Magyarországon,mint a szocializmus ideje alatt.
További hátránya a rossz gazdaságpolitika (fölöslegesen megtermelt áru) és a túlzott elzárkózás a világ dolgai elől.(fal).
Kína hamarabb kapcsolt és beengedte a tőkét az országába.Így megmaradt a rendszer.
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 19:08:59
"alapvető hibája (és amiért végül megbukott) az volt,hogy buta és hozzá nem értő emberek ültek magas pozíciókban"
'89 óta mikor ültek okos és hozzáértő emberek magas pozíciókban?
Nem az az egyik kifogásod a mostani garnitúrával szemben hogy buta és hozzá nem értő emberek ülnek magas pozíciókban?
"soha olyan jól nem éltek az emberek Magyarországon,mint a szocializmus ideje alatt"
Mégis megbukott a rendszer; ha olyan jó volt, akkor nem számított volna az hogy buta és hozzá nem értő emberek ültek magas pozíciókban.
"a rossz gazdaságpolitika"
Lehetett rosszabb a jelenleginél? Hiszen szerinted most nem élnek olyan jól az emberek mint a szocializmusban; és a mostani helyzet okozója is a rossz gazdaságpolitika, nem?
"a túlzott elzárkózás a világ dolgai elől"
Az azért (is) kellett mert másként mindenki kijárt volna Bécsbe a Mariahilferstrasse-ra és annyi forintot költött volna ott hogy kiárulta volna az országot a rothadó kapitalizmusnak.
"Kína hamarabb kapcsolt és beengedte a tőkét az országába.Így megmaradt a rendszer."
Mégis Kínából vándorolnak Mo-ra, nem fordítva.
rohadjmegARCgeci 2012.06.28. 19:55:26
Megbukott a rendszer,mert rossz gazdaságpolitikát folytattak az 5 osztályt végzett miniszterek és gyárigazgatók.A jelenlegi rendszer is azért fog megbukni,mert a jelenlegi kormány sem hallgat az okosabbakra!
A mostani helyzet mérföldekkel rosszabb mint a szocializmusban volt.Akkor sem voltak gazdagok az emberek,de jóval stresszmentesebb volt az élet.Olyan hogy megfagyunk vagy éhen halunk,fel sem merült senkiben!Munkahely is volt dögivel,ha nem tetszett az egyik mehettél máshova!Továbbá a sokat szidott egészségügyről még csak annyit,hogy nem voltak modern gépek sem eszközök,még is operáltak az orvosok és megszültek a nők normálisan!
Kínából pedig nem azért vándorolnak ide,mert itt olyan jó lenni és élni,hanem azért,mert itt árulnak és éttermeket vezetnek!Nincs olyan telített piac,mint mondjuk Amerikában!De már a kínaiak zöme is elhúzott innen!
neoteny · http://word.blog.hu 2012.06.28. 20:36:51
Tehát akkor legyen ismét szocializmus Mo-n, csak "okosabb vezetőkkel"? Hol van ilyen, mi tekintendő a példának?