A holland Heineken sörgyár 16 százalékos profitnövekedést ért el az első negyedévben a tavalyi adatokhoz képest. A cég teljes forgalma 3,834 milliárd euró volt, ez 48,5 millió hektoliter folyékony kenyér eladását jelenti. Közép- és Kelet-Európában az átlagnál jobban nőtt a kereslet, sőt, az anyacég a szerdai beszámolóban külön kiemelte a magyar piac erősségét. Ismét bebizonyosodott, hogy jöhet bármi, egy biztos pontja van az országnak.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.