Minden nyerő szériának vége szakad egyszer. Így van ez a húsvéti tojás esetében is. Hosszú éveken át uralta a magyar tavaszi piacot, magabiztos eladási mutatókkal, klasszikus formájával és kakaós bevonómasszájával. Két éve azonban jött a régóta másodhegedűs csokinyúl és átvette a vezetést, majd tavaly megismételte a bravúrt. 3 milliárd forintot hagytunk a szupermarketekben és boltokban a tapsifüles és haverjai zsákjában. A világon nincs már olyan ünnep, ahol nem a pénzszórás a legfontosabb.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.