Rájár a rúd a repülőgép-társaságokra. A hazai példát ismerjük, de nem csak itthon volt negatív 2011. Kína legnagyobb, állami tulajdonban lévő cége, az Air China 41 százalékos profitveszteséggel zárta a tavalyi évet. Bár a bevételek nőttek, a megemelkedett kiadások miatt mégis jelentős a csökkenés. A kerozin ugyanis 44 százalékkal volt drágább tavaly, mint két éve. Üzemanyagár-krízis: Földön, vízen, levegőben.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.