Ismét hasznos felfedezést adhatnak a világnak a japán fizikusok. A Tattori Egyetem kutatócsoportja olyan matematikai modelleket dolgozott ki, amellyel előre megállapíthatják egy film sikerét, vagy bukását. A reklámozás költségeit és hosszát, valamint a közösségi médiában való szereplését nézték egy-egy produktumnak: többek között a Pókember 3 és az Avatar esett át a vizsgálaton. A megtippelt bevételt összehasonlították a valós bevétellel: az eredmény meglepően pontos lett minden esetben. A matekkal vívott csatáimra visszagondolva engem nem fenyeget a veszély, hogy a modellek megértésével és használatával súlyos pénzeket keressek.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.