Partnereink

presztizs_lapfej.jpg

alfa_logo.jpg

Csillag_logo.jpg

2012.07.11. 20:08 SzöcsKe

Blicc

A BKV köztudottan ingyen van. Magam is így használom, bár mindig van nálam egy jegy. Ma a villamoson felszállt egy inges figura. Láttam, hogy valamilyen embléma van a szívénél. Azonnal a lyukasztóhoz ugrottam és érvényesítettem a tikettet. Értetlenül bámult rám a tömeg, miért volt szükség erre így septiben. Csak akkor értettem meg a furcsa tekinteteket, amikor láttam, hogy MÁV felirat volt a fickó ruháján.

Szólj hozzá!

Címkék: tömegközlekedés sztori villamos kalauz bliccelés MÁV BKV


A bejegyzés trackback címe:

https://sorkizart.blog.hu/api/trackback/id/tr644646172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása