Szeretne nálunk hirdetni? Semmilyen formában nem akadályozzuk meg, küldjön egy e-mailt a sorkizart@gmail.com címre és felvesszük Önnel a kapcsolatot!

Partnereink

presztizs_lapfej.jpg

alfa_logo.jpg

Csillag_logo.jpg

2012.03.14. 13:17 Mr. Soze

Sztárnak lenni

A Marketing&Media felmérése alapján megszületett a tavalyi év celebnépszerűség-listája. A hat legnagyobb példányszámban eladott bulvármagazin címlapjait vizsgálták, és megjelenésszám alapján osztályozták a sztárokat. Alekosz több, mint 150 alkalommal szerepelt az első oldalon, így ő lett a bulvárkirály. Liptai Claudia és Stohl András fértek még fel a dobogóra, előbbit a magánéleti kavarok és a rendőrségi ügyei, utóbbi az ittasan okozott balesete is hozzásegítette a népszerűséghez. Csakúgy, mint az őket követő Damu Rolandot a heves vérmérséklete. Vér és botrány. A bulvár mindig bulvár marad. Csak az a szomorú, hogy ennek egyedül mi vagyunk az okai.

Szólj hozzá!

Címkék: média bulvár botrány felmérés írott sajtó marketing&media


A bejegyzés trackback címe:

https://sorkizart.blog.hu/api/trackback/id/tr54316072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása