Minden szolgáltatás alapja, hogy alapos piackutatás követően kiaknázzuk a megcélzott réteget. Költséghatékony módszer, ha az utcára lépve szemeljük ki a klienseket. Ma már számtalan gerillamarketinges fogás létezik, de a legautentikusabb megoldásnál nincs jobb. Üvegesünk is így tesz: eltört és megrepedt felületeken kampányol azért, hogy felhívjuk őt és segítséget kérjünk tőle. Az célcsoport elérésének lehetősége: 100%.
Átlátszó hadművelet. Hatékony, már szinte tolakodó, de mégis zseniális reklámfogás.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.