Néhány óra múlva kezdetét veszi az év legnagyobb médiaeseménye, az amerikai futball bajnokság döntője, a Super Bowl. Reklám szempontból a legdrágább műsoridő, hiszen fél percért 3,5 millió dollárt kérnek. Marketinges szempontból folyton innovatív ötletekkel kísérleteznek, idén a közösségi médiával kombinálják a programot. PR szempontból kiváló hírérték a fellépőknek, szponzoroknak, de mindenkinek, aki csak 1 kilométeres körzetben lesz. Bulvár szempontból botrányra éhes riporterek várják majd az élő műsorral járó bakikat. Tehát fergeteges médiabuli várható az éjjel. Ja és a megszámlálhatatlan attrakciók között még sport is lesz!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.