Három millió dollár bírságot kapott az olasz Ferrero cég, amiért a híres mogyorókrémüket, a Nutellát egészséges és tápláló termékként reklámozták Amerikában. Valótlanul állították, hogy kevesebb zsiradékot és cukrot tartalmaz a készítmény, mint egy csokoládészelet, holott ugyanannyit. Most mindenki, aki károsultnak érzi magát, 20 dollárig terjedő kártérítési igényt nyújthat be. Szalad is majd a sok dagi, hogy elhíztak a félrevezető reklám miatt. Megint van mire fogni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.