Szeretne nálunk hirdetni? Semmilyen formában nem akadályozzuk meg, küldjön egy e-mailt a sorkizart@gmail.com címre és felvesszük Önnel a kapcsolatot!

Partnereink

presztizs_lapfej.jpg

alfa_logo.jpg

Csillag_logo.jpg

Szeretne nálunk hirdetni? Semmilyen formában nem akadályozzuk meg, küldjön egy e-mailt a sorkizart@gmail.com címre és felvesszük Önnel a kapcsolatot!

Címkék

alkohol (70) állat (29) állatvilág (80) amerika (129) anglia (48) autó (47) baleset (55) bor (15) börtön (23) botrány (43) budapest (32) bulvár (32) bűntett (21) bűnügy (17) celeb (20) cici (20) egészség (42) egészségügy (39) élővilág (20) ember (18) étel (23) f1 (17) felmérés (25) férfi (70) film (44) foci (52) gazdaság (49) halál (27) hideg (16) internet (24) iskola (18) katasztrófa (15) kína (27) kórház (16) közlekedés (28) kultúra (54) kutatás (33) kutya (31) lopás (33) magyar (79) Magyarország (23) magyarország (185) média (37) németország (18) (79) oktatás (27) olimpia (16) orvos (15) pénz (94) pia (19) politika (112) reklám (15) rekord (37) rendőr (15) rendőrség (75) sör (15) sport (131) szesz (27) szex (40) színes (157) sztár (28) sztori (26) televízió (17) törvény (16) tudomány (117) víz (16) zene (32) Címkefelhő

2012.06.03. 18:09 Szepedoktor

Országos Tahó Pénztár

Az ember nem tudja elkerülni a személyes ügyintézést, ami azzal jár, hogy megkeseredett és undok ügyintézőkkel kell találkoznia. A mosolytalan ügymenet már megszokott jelenség, de a parasztság egy új elem a gépezetben.

A helyzet nem szokatlan. Személyesen kell elmenni a bankba, mert az ügyet neten nem lehet elintézni. Ennek a látogatásnak már a gondolatától sem voltam boldog, de mit tud tenni az ember. Nagyon egyszerűen kiderítettem, hogy melyik ügyviteli pont vonatkozik az én problémámra. Nyomtam, téptem és vártam. Vártam, aztán vártam és utána vártam is. Körülöttem már teljesen kicserélődött a társaság de az én számom nem villant fel a kijelzőn. Nem kevesebb, mint 39 perc után megláttam a szabadító számjegyeket. Elcsattogtam a pulthoz, köszöntem, átadtam a kis fecnit és illedelmesen megjegyeztem, hogy mennyire sajnálom, hogy ennyire sok dolguk van és sokat kell várni rájuk. Ebben a pillanatban éreztem, hogy ez továbbra sem lesz egyszerű történet.

A hölgy, akivel próbáltam dűlőre jutni, eldöntötte, hogy nem szeret. Nagyon nem akarta megérteni az én egyszerű nyomoromat, ami miatt be kellett jönni személyesen. Olyan kérdéseket tett fel, amihez gyakorlatilag semmi köze nem volt. Mindezt lekezelő stílusban. Úgy gondolom semmi köze egy ügyintézőnek ahhoz, hogy mennyi a jövedelmem, mikor költöztem egyik helyről a másikra, és ki lakik a korábbi lakhelyemen. Továbbá azon sem kellene felháborodni, hogy miért nem vagyok hajlandó a tolakodó kérdésekre válaszolni. Én egy nyugodt ember vagyok, de a folyamatos parasztkodás kihozott a sodromból. Amikor kilátásba helyeztem, hogy panaszt teszek a felettesénél a munkájára, illetve a stílusára, akkor hirtelen minden felgyorsult és már a kezemben is volt a szükséges irat.

Értem én, hogy nehéz az embereknek a sorsa de ezt nem úgy kellene megoldani, hogy megkeserítem valaki más napját is. Főleg akkor, ha a kedvesség és udvariasság a munkájának része. Pontosabban az kellene, hogy legyen.

92 komment

Címkék: munka gazdaság magyarország bank pénz sztori várakozás szám bunkó ügyintézés paraszt


A bejegyzés trackback címe:

https://sorkizart.blog.hu/api/trackback/id/tr954563028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EnTeO 2012.06.03. 22:40:11

"és illedelmesen megjegyeztem, hogy mennyire sajnálom, hogy ennyire sok dolguk van és sokat kell várni rájuk."

Aha. És még Te csodálkozol.

Gaspra12 2012.06.03. 22:56:13

én számlát szerettem volna nyitni náluk és dombornyomott bankkártyát hozzá. Erre a "kedves" ügyintéző közölte, hogy ez csak vagyonosabb ügyfeleknek lehet nekem nem.
Persze fogalma sem volt arról, hogy mennyi a havi bevételem.
Ebben a pillanatban döntöttem úgy, hogy ennek az intézménynek nem lépem át a küszöbét soha többé. Így is lett...

vargafe 2012.06.03. 23:05:23

@EnTeO:
Egyetértek. A posztoló beszól, aztán még neki áll feljebb. Persze majd jönnek az okosok akik kifejtik, hogy az ügyfél az Isten, aki bármit megengedhet magának. Csakhogy ez súlyos tévedés. Persze lehet a tisztelt ügyfél "nehéz", de akkor az ügyintézőtől se várjon többet az abszolut minimumnál, hiszen amilyen az adjonisten...

Intizar 2012.06.03. 23:08:05

@vargafe: Ne lehetne megjegyezni, hogy csaknem háromnegyed óra várakozás sok kicsit? Miért is? Mind földbirtokosok vagyunk, időnk, mint a pelyva?

vasgyuszi 2012.06.03. 23:39:26

39 perc után már én is a plafonon lettem volna. Lassú szar lenyúlós bank az OTP úgy általában. Hála az égnek évek óta semmi dolgom velük.

dr. Bubó 2012.06.03. 23:56:32

egy rohat kommunista cég... a szerencsétlen parasztok igénytelenek és lusták... ezért nem váltottak még... meg is érdemlik hogy csónyi lenyújja őket :))))

tejcsokoládé (törölt) 2012.06.03. 23:58:11

én nem vártam 39 percet, kb. 20 után megkérdeztem mégis mikor szándékoznak foglalkozni velem. azt mondták, én vagyok a következő a sorban, a 4-es vagy 5-os asztalnál fognak szólítani. 2 percen belül szólított a 4-es asztal... valaki mást. én pedig szépen kisétáltam a fiókból. még egyszer fogok visszamenni, amikor kicsit több időm lesz és ki tudom várni, hogy valamennyi számlám, kártyám és minden egyéb dolgom megszűnjön náluk.
soha-soha többé otp

bandigyerek 2012.06.04. 00:03:29

A parasztság új elem? Az otp létezésével egyidős pajtás. Úgymint a hozzánemértés ( a saját ügymenetükhöz sem) meg a pult másik oldaláról sugallt felsőbbrendűség,az ügyfélszopatás újabb és újabb variációi, a sorállás több évtizedes hagyományainak az életbentartása, meg a szétivottfejű bankvezér pénztárcájának az önkéntes újrafeltöltése a végtetelenített randompolitikai háttércsapat aktív közreműködésével.Hahh, légy te is a népszerű OTP csapat tagja, isten hozott a nyájban...

bandigyerek 2012.06.04. 00:05:57

@bandigyerek: Ja és az isten bassza szájba két lapát forró apácaszarral azt a tisztes honpolgárt, aki a tisztelt hazai pénzintézményben két forintot is elhelyez... ufff...

tundrazuzmo (törölt) 2012.06.04. 00:25:43

Ott van számlád? Hülye vagy? Vagy csak tudatlan?

Megérdemled.

Gyere el onnan azonnal!

komplikato 2012.06.04. 00:34:51

@tejcsokoládé: "én nem vártam 39 percet, kb. 20 után megkérdeztem mégis mikor szándékoznak foglalkozni velem."

Hehehe, ennyit javult OTP? Régebben ha "rosszkor" mentél be, mondjuk Pénteken vagy hóvégén, akkor simán kellett 2 órát várni legalább. NAV-nál múltkor 3 órát ültem mire valaki rájött, hogy "eltűnt" a sorozatszámom a rendszerből.

Párszor már leírtam. hogy egy japán üzletember ÉS siplomata mondotta volt, hogy magyar ember két szót sosem mond ki, inkább saját késébe dől, ez a két szó pedig a bocsánat tévedtem. Amit nem írtam le az az, hogy eme eszmefuttatáshoz egy többmenetes OTP balhé után alkotta meg.

OTP a leglassúbb, legdrágább, léglenyúlósabb bank és tele van a régi időkből maradt fejlődésképtelen (érts ahhoz is hülye, hogy nyomjon egy entert a gépen) emberekkel. No meg nem mellékesen második legtöbb deviza hitelt is ők adták ...

Advanced Flight 2012.06.04. 00:55:17

Ez érdekes, mert nekem pont azért van még náluk folyószámlám, mert az ügyintézéssel jó tapasztalataim voltak (legalábbis eddig): várni max. negyedórát kellett, azt is csak, amikor tényleg sokan voltak előttem, az ügyintézők pedig kedvesek, normálisak. Flottul szoktak menni a dolgok...
A kezelési meg egyéb költségek persze pofátlanok, ennél a banknál, de a folyószámlánál ez nem igazán szempont, nem számít annyit, hogy ezért váltsak.

Ilyeneket még sosem tapasztaltam, amiket leírtatok, melyik fiókok voltak ezek?

komplikato 2012.06.04. 01:21:35

@Advanced Flight: Volt nekem egy iskolatársam. Okos srác volt, elvégzett pár informatikai sulit, némi pénzügyit, majd ment OTP-hez. Persze hiába a képesítése és esze berakták az "öreghölgyek" közé egyik csepeli OTP fiókba. Nagyjából így nézett ki akkor a dolog:
1. hölgy - Egy ember sima pénzfeladás 10 perc
2. hölgy - Egy ember 20 perc
3. hölgy - Egy ember 30 perc, kivéve ha random beeső ismerősének elmesélte fél életét ügyfél feje fölött, akkor néha 40-50 perc!
4. Srác - 1-2 perc

Egy időre szem elől tévesztettem, de azóta már picit magasabb szinten melózik pénzintézetnél.

Advanced Flight 2012.06.04. 01:24:48

Ja, csepeli fiók. Azt nem ismerem, én néhány budaiban voltam, meg a Szabadság téren a bankcenterben. Eddig egyikkel sem volt gond, ettől persze még az összes többi lehet k*szar és csak mázlista vok :-)

pocak 2012.06.04. 02:18:17

én egy bájos szőke ügyintézőtől akkora mosolyt kaptam a minap az otp-ben kábé másfél perc várakozás után, hogy azóta is eszembe jut néha.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.04. 03:34:38

az ugyintezxo bunkosagara semmi mentseg sincs, de en is vartam mar a banko f americanal kb fel orat, mert eppen osszefutottunk es ilyenkor nem tudnak meg betanitani 3-4 ugyintezot
az mas kerdes, hogy tizeneve van naluk szamlam es eddig talan haromszor "kellett" megjelennem
egyszer mikor megnyitottam, egyszer mikor koltoztunk, meg egyszer mikor - bizonyos okokbol- isdo elott lecsereltettem a kartyamat
de a 39 perc ha nem is keves nem is extrem sok, foleg ha az ugynitezo kifog elotted egy idiotat
/ mondjuk itt annyi a kulonbseg, hogy mielott beszoltam volna, ha egyaltalan, azelott mosolyogva elenzest kert volna a varakozasert, mar kozben idejott volna valaki, hogy igyak egy kv-t meg ilyenek, hat ez van

lüke 2012.06.04. 06:12:24

privilegizált helyzetben volt/van
s most,hogy az € annyit változik
nagyot kaszálnak

de a többi bankban is gyenge a szinvonal
s nemcsak itthon, a sógoroknál is
(képzetlen és döntésképtelen a személyzet)

az_igazi_trebitsch 2012.06.04. 06:15:00

A világért sem akarom mentegetni az OTP-t, de nem árt tudni, hogy akik a pultnál ülnek, azok bizony agyonhajszolt rabszolgák, akiket a legkisebb hibáért is keményen büntetnek. Nem ők a hibásak, hanem a főnökeik, akik emberszámba se veszik őket. Nem mentség, csak magyarázat: ilyen körülmények között nem könnyű végig robotolni egy napot, főleg úgy, hogy sokszor maga az ügyfél sem éppen földreszállt angyal...

kirsten 2012.06.04. 06:41:24

Én már rég kiléptem tőlük, és egyáltalán nem bántam meg. Amit itt beszólásnak neveznek az nem beszólás csak az igazság. Bunkó társaság. Amikor megszüntettem a számlámat náluk lenézően azt mondta az ügyintéző nemsokára úgysem lesz más bank ahova mehetek.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.06.04. 06:42:10

Egy OTP-st aki ugyan ugy ki van facsarva, mint egy atlagos melos az epitkezesen ne tevesszunk mar ossze egy Tesco penztarossal.
Eleg egy felreutes egy csinos kis osszegek mehetne mashova, mas szamlara.

Amugy en es rajongok az OTP-ert, de a tobbi bank se arrol hires, hogy ingyen adjak a penzt.
A szamlam meg egyelore nem tudom megszuntetni naluk.

pruntyike 2012.06.04. 06:52:30

Egy ilyen ostoba, parasztozó tahót, mint a posztoló, ki kellene vágni minden helyről. A parasztozást (a paraszt tisztes, saját munkájából élő földműves) a cigány és lumpen csavargók kezdték, mert a paraszt nem nagyon örült, hogy lopkodnak a háza tájáról. Ezt vette át a pesti lumpenproletár réteg, aki azt hiszi, hogy ő több, mint a kétkezi munkából elő földművelő ember. Ilyen ostoba, primitív tahó lumpen a posztoló is.

zombika 2012.06.04. 07:12:58

Párom belépett a bankba, nyitattot magának egy folyószámlát, igényelt bankkártyát. Aláírt mindent, közben kedvesek voltak, mosolyogtak és nemtöbb, nem kevesebb mint 11 perc mulva kilépett a bank ajtaján. Ja, Dániában...

Szalacsi_Dezső 2012.06.04. 07:16:13

Könyörgöm, ne hívjanak már ügyfélnek az otp-ben. Ügyfél a hatósági eljárásokban részt vevő magánszemély. Az otp nem hatóság (bár úgy viselkedik). Szóval én lehetek kedves számlatulajdonos, esetleg kedves szerződő fél, de nem ügyfél.

hááááát 2012.06.04. 07:25:40

10 éve K&H. No probléma. 7 éve ugyan az a szöszke fogad (rítkán nem), és mindig kedves. Számlámmal soha nincs gond. Csak ajánlani tudom. :D

taecleau 2012.06.04. 07:36:16

Az OTP nem bank, hanem hatóság.
Ezért volt az a sok (feleslegesnek látszó) kérdés.

laurelin 2012.06.04. 07:37:53

OTP-nél dolgozom, bár a bunkóságra szerintem sem mentség, azért hozzáteszem, hogy nálunk az üi-k nem ritka, hogy 12 órát bent vannak egy nap (hosszú nyitvatartású fiók), és a főnök munkaszervezésének köszönhetően, nincs olyan nap, hogy ne legyen torlódás, még akkor sem, ha amúgy nem lenne nagy forgalom. mi sem örülünk ennek jobban, mint az emberek a pult másik oldalán. Főleg azért nem, mert mindannyiunk előtt folyamatosan ügyfél áll, nem kávézunk, nem trécselünk, sőt gyakran még az alapvető szükségleteinket sem végezzük el (ebéd, wc), hogy gyorsabb legyen a kiszolgálás. Amúgy a kedves posztoló szerintem a sorszám húzásánál sikeresen belenyúlt egy olyan üzletágba, aminél mindenki úgy volt beállítva, hogy utoljára hívja. Ezért lehetett, hogy új emberek is elmentek előtte. Ez megint nem az ügyintéző hibája (nem is az ügyfélé) az üi. nem is lát rá arra, hogy ki mit húzott, és melyik kollegája, mit fog lehívni. Azt a háttérből irányitja valaki, akinek nem kell az arcát adnia hozzá. Hozzáteszem, nekem sem tetszene, ha úgy jönne oda az üyfél, hogy milyen sokat várakozott. Főleg, ha látja, hogy mindannyian folyamatosan dolgozunk, nem azért kellett várakozni, mert úri kedvünk úgy tartotta. Sokan még azzal is meggyanúsítanak minket ilyenkor, hogy szándékosan úgy alakítjuk az ügyfélhívót, hogy ŐT ne hívjuk le. röhej...

dobzse.laci 2012.06.04. 07:48:36

@vargafe: igazad van.
Aztán amikor a kevés ügyfél miatt lapátra kerül, akkor összeesküdött ellene a mocskos kommunista világ.
Vannak, akik a farok és a kutya koordinátarendszerben képtelenek reálisan pozicionálni magukat :)

XocoLatte 2012.06.04. 07:49:21

@vasgyuszi: Azt Te csak hiszed: a bankkártyás fizetési műveletek több mint fele zajlik a zótépé rendszerén keresztül, bolti és online egyetemben. Az online fizetési felületük egyik fontos szereplő volt a PPO-botrányként elhíresült online autópályamatrica-vásárlási lenyúlási bizniszben 2010 január elején. ez a bankcsoport a politikai elittel súlyosan összefonódva egyik szereplője mindannak, amitől Abszurdisztán ez a zország.

lettuce 2012.06.04. 08:04:22

No, én hülye még dolgoztam is Tahóéknál. Az egy mauzóleum az ötvenes évekből. Csak a paraszt marad meg ott sokáig: mind dolgozóként, mind ügyfélként. Így meg is érdemlik egymást.

Arthur kiraly 2012.06.04. 08:08:19

Nekem simán elcsalták 2 hónapig egy 6milliós kifizetésemet. Az ügyintéző sorban ejtette az admin hibákat, hogy a barátnője hitelét, (aki megvásárolta a lakásunkat) ne kelljen kifizetni. Sajnos meg voltunk szorulva és nem tudtam a foglalót eltéve kiszállni. Na, akkor ugyanez, fenyegetőzés, kiabálás, szerencsére erre kijött a felettese, aki lesápadt a sztorin, 2nap múlva számlánkon volt a pénz. Menekültünk még aznap az otptől... Az eddigi legjobb bankunk volt az Intereurópa Bank, de sajnos azt bekebelezte a ge CIB

emzéperiksz 2012.06.04. 08:11:19

Nem tudom, más banknál hogy megy, de az OTP-ben pl. adnak kis naptárat, amelyben minden nap be van színezve pirosra, sárgára vagy zöldre annak megfelelően, hogy azokon az adott napokon milyen hosszú várakozásra kell számítani.
Nyugdíjosztás napján pl. nem kell csodálkozni, ha hosszú a sor, máskor viszont van, hogy egy lélek sincs a fiókban.
Én akkor szóltam be az OTP-seknek, amikor egyszer azért álltam sorba, hogy megkérdezzem, mikor készül már el a hitelkártyám. Húztam sorszámot, hogy hitelügyintézés, és nem akartam sorra kerülni. Közben akik utánam mentek be a bankba, jellemzően nyugdíjasok felvenni a nyugdíjat, meg előttem sorra kerültek. Na, akkor odamentem a pulthoz, és közöltem, hogy mi ez a rendszer, hogy itt várok már fél órája, és az utánam jövőket előttem kiszolgálják. Azonnal sorra kerítettek.

Arthur kiraly 2012.06.04. 08:11:54

@pruntyike: Köszi! Ez szép volt, sokat küzdök a paraszt szó rehibilitásáért. Egy paraszt vagyok én is.

Plumper 2012.06.04. 08:13:17

ki az, akinek még az OTP-nél van a pénze? tessék átmenni a CIB-hez, Citibankhoz stb.

2012.06.04. 08:15:21

@tejcsokoládé: ez is olyan macera, megszüntetni a számlát, mindig találnak valami kinemfizetett költséget, amit még utóljára felszámolhatnak.

Németországban teljesen meglepődtem, mert amikor uj számlát nyitottam megrendelhettem hozzá az "Umzugservist" az az a költöztetést, a régi számlám pénzzel, állandó megbízássokkal egy szerűen áthozták az új bankhoz.

Gondolom ez nem lehet nagyon bonyolult technika, bizonyára azért nem vezetik be, hogy még egy kicsit szívathassák az ügyfelet utóljára.

Kelly és a szexi dög 2012.06.04. 08:15:32

Legalább szolgáltatnának, ha már lehúznak a mocskos bankok!

emzéperiksz 2012.06.04. 08:18:50

@laurelin: És miért van úgy beállítva, hogy utoljára hívja? Én is kiakadtam, amikor egy nyavalyás hitelkártya miatt, hogy elkészült-e már, nem tudtam információt szerezni, mert szartak kiszolgálni. Az utánam bejövőket meg sorba kiszolgálták. Ilyenkor mi van? Álljon sorba három napig, amíg a nyuggerek elfogynak? Nem kellene ennyit variálni, érkezési sorrend, és kész.

Parajpuding 2012.06.04. 08:20:38

Micsoda felismerés!:)))
Tetű bank. tetű dolgozókkal (kivételnek tisztelet), tetű vezetőkkel.
Sok éve minden családtagomat meggyőztem, hogy vigye el a pénzét másik bankba. Egyik sem bánta meg azóta sem.
A buta magyar azonban többnyire háborog és inkább beletesped a jelenébe, lusta tenni a maga javára. És rinyál tovább. No csak ezért van még ügyfele ennek a tetű banknak.

lilalalilalázik 2012.06.04. 08:24:48

Mekkora lúzer az aki OTP-s és ahelyett, hogy átmenne másik bankba, rinyál...tuti, hogy azóta is ugyanaz a bankja és azt várja, hogy majd Csányi elvtárs elolvassa ezt a posztot, és vizsgálatot indít, a bunkók megrovást kapnak, a poszt írója pedig egy cikornyás bocsánatkérő levelet! :D

Roy 2012.06.04. 08:28:47

Az OTP-nél bármelyik bank jobb. @lilalalilalázik: Miért indítana eljárást a bunkó alkalmazott miatt Csányi. Ő a főbunkó.

2012.06.04. 08:32:26

A tahosag nem megengedheto, akarmilyen sz*r napja van valakinek, errol szol az ugyfelszolgalat. En dolgoztam bankban - Angliaban - es ott bizony jopofizni kellett a legutolso paraszt ugyfellel is. Nem volt konnyu.

Abban igazat adok mindenkinek, hogy ha mar ennyi penzt lenyulnak, azert jarna nemi szolgaltatas is.
Miert van az hogy Europa tobbi reszen ingyenes amiert Magyarorszagon fizetni kell? (szamlavezetes, online bank, uj kartya stb..) Erdekes hogy ez nem szur szemet az EUnak...

kalandfereg 2012.06.04. 08:51:52

Tisztelt posztíró, az ilyesmit úgy kell kiküszöbölni, h az ember az OTP környékére se megy. Én így járok el, úgyhogy nem is várok órákig semmilyen pénztárban azért, hogy utána az átlagnál magasabb számlavezetési díjat fizethessek átlagon aluli kamatok mellett. Ennyi.
Meggyőződésem, h az OTP még mindig a 20 éve megszűnt monopóliumából él, de aki 20 év alatt nem jutott el a bankváltás gondolatáig, az megérdemli. Általában nyugdíjasok, társasházak, meg hasonló, nehézkesen mozduló ügyfelek vannak már csak ott.

tellybooksah 2012.06.04. 08:57:37

@pruntyike:
Ismereteid rémületesen ..... (ez itt az öncenzúra).
A "paraszt" szó pejoratív értelmezése éppenpont a nemesség - azon belül is főként a dzsentrik szüleménye.

polly graph 2012.06.04. 09:07:45

Kb. 5 bankban fordultam meg ilyen-olyan ügyben az elmúlt években. Az OTP volt messze a legjobb ügyfélszolgálat szempontjából (gyorsaság, udvariasság, gördülékenység). Képzeljétek, milyen lehetett a többi!

pitty1 2012.06.04. 09:11:47

Normális ember hogy intézi személyesen a banki ügyeit? Időpontot egyeztet a neten.Odamegy , fogadják az egyeztetett időpontban.Kényelmesen leül az ügyintézővel szemben /nem a pultot kell támasztani mint az OTP-nél/. Ügyintéző kedves és érti a szakmáját.Jól érzem magam .Nem bántam meg hogy otthagytam az OTP-t és a BB-re váltottam

ex-dr. vuk 2012.06.04. 09:18:51

"Amikor kilátásba helyeztem, hogy panaszt teszek a felettesénél a munkájára, illetve a stílusára, akkor hirtelen minden felgyorsult és már a kezemben is volt a szükséges irat."

Ez az igazi hungarikum :)

baileys 2012.06.04. 09:21:40

@laurelin: ezt a szitut egy mondattal + mosollyal el lehetett volna intézni: sajnálom, uram, ma nyugdíjosztás/kedd délelőtt/stb. van, sokan vannak. Ennyi. Ügyfél lenyugszik, és nem háborog, mert utána már nem arra koncentrál, hogy sokáig várt, hanem próbálja a nyomorát előadni és az ügyét intézni. Persze, vannak bunkó ügyfelek, de mondjuk az orvosnál is vannak bunkó betegek - aki emberekkel foglalkozik, annak ezt be kell kalkulálnia.
Amúgy én is leléptem már vagy jó 10 éve az OTP-től, szintén a lassúság és a pökhendiség miatt.

@Arthur kiraly: szintén IEB sokáig, érdekes módon ott a frekventált fiókokban is tudták úgy szervezni a munkát, hogy ne kelljen órákat várakozni, és az ügyintézők is normálisan foglalkoztak az emberrel. Sőt még a kérdésekre is tudtak válaszolni! Aztán amikor CIB lettek, egy idő után eljöttem onnan is.

Jimbo75 2012.06.04. 09:30:10

"Elcsattogtam a pulthoz, köszöntem, átadtam a kis fecnit és illedelmesen megjegyeztem, hogy mennyire sajnálom, hogy ennyire sok dolguk van és sokat kell várni rájuk."

Talán nem kellett volna beszólni. Gyanítom nem az ügyintéző tehet róla, ha kevesen vannak.

lukit 2012.06.04. 09:30:32

Vadász, vadász, te xopni jársz oda. Minek vagy még mindig az OTPnél? Nem érted, hogy ha maradsz náluk, akkor csak a xart erősíted?

ekat 2012.06.04. 09:32:31

Én sem szeretem az OTP-t, és halomra tudnám mesélni a tévedéseiket, nem beszélve az ügyfélszolgálat teljesen értelmetlen válaszairól, amiknek a kérdéshez köze nincs.... de ott vagyok mégis. Méghozzá azért, mert először egy hitel miattmuszáj volt, így évekig párhuzamosan használtam egy ingyenes Citibankos számlával. Aztán végtörlesztettem, ott akartam hagyni őket... és a Citibank nem adott hitelkártyát. Miközben 3 éve ügyfelük voltam, életemben sehova nem fizettem késedelmesen, és az átlag feletti fizetésem van. (Az OTP-nél 1M a keretem.) Úgyhogy aztán a Citibankot hagytam ott... És innentől egyelőre az OTP jön be nekem legjobban, mert a Citibankos 'minden automatáról ingyen lehet felvenni' után az ő automatáik száma a legtöbb, havi 500 forintot meg kibírok. (Ebben netbank, havi két készpénzfelvétel, és az összes egyszeri utalás van benne, és ezzel én kijövök.) Dolgom alig van velük, mindent neten intézek évek óta.
Ja és spórolni persze hogy nem náluk kell, az AXA-nál van még egy számlám, ami látraszólóan 6,25%. :-)
Lényeg a lényeg, az OTP-s számla döntés kérdése is lehet, de ha valakinek jólesik, hogy fikázza az ottlevőket, hát rajta, rossz lehet ilyen alacsony önbizalommal élni. :-)

2012.06.04. 09:36:00

@vargafe: 39 percet várni több mint durva.
Mi lenne a jó szerinted? Birkaként várni ennyit és utána még jóllakottan bégetni ? Nehogy szegány ügyintéző lelki csipkéje összeborzolódjon ?

ekat 2012.06.04. 09:36:11

Ja és a Citibanknál a felmondáskor legalább 3/4 órát vártam az ügyontézőre....

Koky_ 2012.06.04. 09:42:44

@EnTeO: Pontosan. Persze "illedelmesen" jegyezte meg... Képzelem.

tre' 2012.06.04. 09:51:42

Magyarországon a szolgáltatás, mint olyan, nem létezik. Itt mindenki azt hiszi, hogy szívességet tesz a másiknak. Most fel is idegesítettem magam. Irgum-burgum

emzéperiksz 2012.06.04. 09:54:58

@ekat: Hasonló tapasztalataim vannak. Erstével próbálkoztam, de szar volt az OTP-hez képest, valószínűleg a többi is az lett volna.
Az OTP elég transzparens, leírja, mire mit von le, ezért drágának tűnik. A sok ingyenes számlás meg az apróbetűs részben, a devizaváltásban (külföldi kártyás vásárlás) és hasonló helyeken húz le úgy, hogy ne vedd észre.

Amúgy az OTP velem általában jófej. Amikor pl. a lakáshitelnél kellett szerződést módosítani, és az anyukámnak is be kellett mennie, aki rákbeteg volt, és kemót kapott, simán belementek, hogy olyankor kelljen bemennie, amikor éppen jobban van, ne a kezelés hetében, amikor lábra sem tud állni.
Pedig elvileg van valami szabály, hogy elbírálás után pár napon belül közjegyzőnél alá kell írni, és a fiókban senki sem tudja, hogy a háttérművelet, mikorra végez. Szóval tök normálisak, ha arról van szó.

emzéperiksz 2012.06.04. 10:00:50

@kalandfereg: Ez nem igaz, a fiatalok is többnyire az OTP-t választják. A legmodernebb szolgáltatások ott vannak, a legjobb befektetési alapok is, az OTP sok szolgáltatásban veri ám a konkurenciát.
Jellemzően az igénytelen középkorú középréteg az, amelyiknek nem felel meg az OTP, és rinyál, hogy csak a hülye jár oda, mert a többi bank jobb, de ez hülyeség. Talán betétkamatban jobbak meg pár apróságban, de pl. a külföldi kártyás vásárlás az OTP-nél a legjobb devizaváltás szempontjából, a netbankja is a legjobbak között van, ott volt először PayPass, az abszolút hozamú alapjai messze lekörözik a többi hazai alapkezelőét (talán csak a Concorde a kivétel, de az meg csak privátbanki ügyfelekkel foglalkozik többnyire). Szóval nem kell leírni az OTP-t, nem olcsó, de az igényes bankhasználó rétegnek is kifejezetten megfelelő bank, ami pl. egy CIB-ről nem igen mondható el.

Koky_ 2012.06.04. 10:03:11

@Kulics: És attól, hogy az ügyintézőnek beszól, egyből visszaugranak az időben, és meg nem történtté válik a 39 perc várakozás?? Jézusom! Bírom az ilyen pampogóművészeket...

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.06.04. 10:05:09

Aki az OTP-nél tartja a pénzét, és vezetik a számláját az sikeres ember nem lehet.

Mad Mind 2012.06.04. 10:06:49

Paraszt vagy, de másoktól elvárod az udvariasságot és még világgá is kürtölöd a szegénységi bizonyítványod.
Gratulálok.

fidesz = házmesterek pártja 2012.06.04. 10:07:22

Ex munkahelyemet leszámítva, nem nagyon volt dolgom olyan hellyel, ahol ne kellett volna minimum fél órát várakozni.

@emzéperiksz: lehet, hogy OTP dolgozóhoz van szerencsénk? Nekem egyszer volt velük dolgom. Hetekig tartott, mire megszabadultam tőlük és nem kizárólag az ügyintézők hanyagságán múlt, hogy ilyen lassan ment.

Mad Mind 2012.06.04. 10:10:07

@Vitéziesch Hazaffyasch The Lonewolf (nem Dr.):
Miért, miben rosszabb mint a többi? A különböző díjak ugyan mindenhol mások, de végeredményben ugyanannyit fizetsz mindegyiknél összességében.
Ja igen annyi különbség van, hogy az otp-nél nem tudod összehasonlítani az osztrák díjakkal, ellenben pl. az erstével vagy a raiffeisennel.

Mad Mind 2012.06.04. 10:12:59

@A fidesz a betegek kiirtására készül:
Fura nekem nem volt velük még problémám, ellenben az erstével volt és Hetekig tartott, mire megszabadultam tőlük és nem kizárólag az ügyintézők hanyagságán múlt, hogy ilyen lassan ment.

kalandfereg 2012.06.04. 10:13:06

@emzéperiksz:
A bankot arra használom, hogy a fizetésem oda érkezzen, és onnan fizessek, néha meg lekössem azt a keveset, amit meg tudok takarítani, ha pont olyan időszakom van. Továbbá nem gyakran, de ált pár havonta egyszer be kell mennem a bankba valamit elintézni. Amúgy mindent a neten intézek, méghozzá a jelenlegi bankomnál is teljesen problémamentesen.
Nem fektetek be, max. egy hetet töltök évente külföldön.
Ezt az életmódot az OTP-vel, az "igényes fiatalok bankjával" csak úgy lehet vinni, ha közben súlyos frusztrációk érnek. És asszem, vagyunk még egy pár százezren ezzel így, mi az "igénytelen középkorú középréteg".

Grabbe · http://www.hirstart.hu/ 2012.06.04. 10:13:20

Hát az OTP olyan, amilyen. Nem is náluk vagyok többek között én sem, mint itt gondolom még jó páran.

Azért azt is megjegyezném, hogy banki ügyintézőnek lenni sem egy leányálom; ha a 40 perc várakozáson túlteszi magát az ember, akkor már csak az ügyintéző akaszthatja ki - ami egy ilyen stresszes melóban azért elég valószínű, hogy néha meg fog történni.

Nekem még szerencsére nem volt ilyen tapasztalatom és /lekopogom/ nem is lesz. Engem a kerületi Okmányirodában ért hasonló "élmény", amikor az útlevelemet, illetve a személyimet kellett megújítanom. Ott nem is az volt idegesítő, hogy bunkó lett volna az ügyintéző, hanem hogy feleslegesen kezdett el okoskodni minden apró hülyeségen - azt hiszen túl sok kávét ivott és NAGYON akart nekem segíteni, még olyanban is, amiben egyáltalán nem kellett volna.

Ja, ha már személyi: előttem a néni 12-szer (számoltam) kérte, hogy fényképezzék le újra, mert szerinte a való életben nem ennyire ronda, mint amilyen a képen volt --> Ezekkel a szavakkal :-DD

LiberAll 2012.06.04. 10:20:59

Kár, hogy nem múlt héten pénteken írtad ezt, mert akkor elküldtem volna annak a kedves Tahó OTP-s telemarketingesnek, aki vérig volt sértve, hogy nem akarok náluk céges számlát nyitni és még meg is kérdezte, hogy miért nem... a többit képzeljétek el. :P

gsc 2012.06.04. 10:23:11

OTP társkártya igénylés: potom 104 perc alatt sikerült. Szoftver elavult, vérlázító a kérdőív, bürokrácia a köbön. Mondjuk velem legalább kedvesek voltak. Akinek van erre ideje és energiája az maradjon.

gsc 2012.06.04. 10:29:41

@tivA: Az ingyenes számlavezetés, kártya, stb. sajnos az EU többi részén sem igaz, a Hollandok is lenyúlnak minden ilyen apróságért. Anglia ebből a szempontból nagyon jó. És ugye ott a hitelkártya az valódi hitelt ad, nem pedig a majd a bank amikor neki tetszik automatikusan megterheli a kötelezően kapcsolt folyószámlát alapú.

Macropus Rufus 2012.06.04. 10:30:11

@EnTeO: azért ez nem jogosítja fel az alkalmazottat, hogy olyan kérdéseket tegyen fel amihez se joga se köze...

Én speciel miután mindent elintéztem felnyomtam volna a főnökénél.

gigabursch 2012.06.04. 10:32:45

OTP =

Óvatosan
Takarodj
a
Picsába

Legalábbis én kisgyerekkoromban így tanultam.

gsc 2012.06.04. 10:34:16

@laurelin: "és a főnök munkaszervezésének köszönhetően, nincs olyan nap, hogy ne legyen torlódás" - hát igen, ebben a mondatban van a lényeg :)

dr Smittpálelnökúr 2012.06.04. 10:38:44

@Jimbo75: Ja, ja csak kussoljon az a köcsög ügyfél, nem is értem honnan veszi a bátorságot, hogy egyáltalán az nélkül szóljon a méltóságos ügyintézőnek, hogy az kérdést intézne hozzá.

kifordított nagyanyó 2012.06.04. 10:39:36

Te figyelj már!Az étteremben is úgy kezdesz a pincérnek,hogy de jó,hogy végre ideért?Te nagyon nem szeretsz várni.Én is így vagyok de hát ez van.Ha a postán 10 percet várok nem szólok be egyből nekik.Egyébként meg ha voltál bankban tudhatod,hogy nem az érkezési sorrend számít,hanem az,hogy milyen ügyben jöttél.
Amúgy nem tudom milyen ügyed volt és mennyire voltak tolakodók a kérdések.
Persze lehetett volna kedvesebb is az ügyintéző de lehet hogy aznap te voltál a harmadik ilyen paraszt.:))

gsc 2012.06.04. 10:43:34

@emzéperiksz: "Szóval nem kell leírni az OTP-t, nem olcsó, de az igényes bankhasználó rétegnek is kifejezetten megfelelő bank, ami pl. egy CIB-ről nem igen mondható el."

Szerintem meg csak az igénytelen réteg van az OTP-nél. Az igaz hogy kisebb bankok kockázatosabbak, néha drágábbak is. Az igényesek hajlandóak fizetni a tisztességes kiszolgálásért. Mert az idő pénz.

fidesz = házmesterek pártja 2012.06.04. 10:45:33

@kifordított nagyanyó: étterembe nem járok, de egyéb helyeken, ahol a kiszolgálásra kell várni, rendszeresen otthagyom a boltot, ahol a pultosnak fontosabb dolog a pofázás, mint a kiszolgálás...

Mondjuk e téren a csúcstartó a közeli CBA: "Nálunk csak az ön ideje a drága" - ehhez képest a környéken nincs drágább bolt, mint ők, ugyanakkor egy négy-öt emberből álló sornak úgy öt-tíz perc a pénztár, olyan lassan dolgoznak a pénztárosok.

emzéperiksz 2012.06.04. 10:54:07

@gsc: Baromság. A CIB-nek pl. egy normális befektetési alapja sincs, mit kezdjek egy ottani tbsz-szel? Gagyi az egész bank úgy, ahogy van.

Mondom, annak jó, akinek kell egy folyószámla, amiről felveszi a fizetését, aztán hali. Értem én, hogy az ügyfélkör 95 százaléka ilyen, de ha igénytelen az ügyfél, akkor a bank sem lesz igényes. Ez, mondjuk, a nagybankokra szinte kivétel nélkül igaz.

histar007 2012.06.04. 11:00:00

Amíg bárkinek menlevél lehet, hogy azért vagyok ilyen, mert nem fizetnek meg addig ne reméljünk mást.
A munka iránti alázat nem létezik, vagy ha mégis, akkor már-már csodálkozunk rajta.

R_Gábor 2012.06.04. 11:08:40

Eszemben sincs mentegetni az OTP-t, valóban drágák.
De az tény, hogy nekem személy szerint az ügyintézőkkel nem volt rossz tapasztalatom (főleg Budaörsön a lakótelepi meg az Auchan-ban található fiókokat használom, néha volt szerencsém a Móriczon vagy a Mester utcánál betévedni).

ekat 2012.06.04. 11:10:00

@emzéperiksz: Ja igen, ezt el is felejtettem, azt kifejezetten szeretem az OTP-ben, hogy mindig vannak újítások. Tényleg jó a netbankja, hamar volt chipes kártya, és első volt PayPass-kártyával. (Amit nagyon szeretek.) A hitelkártyakamata az összes általam nézett közül a legolcsóbb, na nem mintha szoktam volna rajta tartozást hagyni.

ekat 2012.06.04. 11:11:33

@gsc: Ezt most mire írod? Az OTP-s hitelkártyámnak semmi köze nincs a folyószámlámhoz, és én utalok rá amikor akarok.

Pszt! 2012.06.04. 11:13:18

Nekem soha nem kellett 5-10 percnél többet várnom.

roomster 2012.06.04. 11:16:36

@laurelin: Csak az az érdekes, hogy amikor a tahó módon viselkedő, rosszúl betanított ügyintézőre rárivaltam, hogy azonnal hívja ide a főnökét hirtelen mindenki udvarias lett, a főnök hajlongva bocsánatot kért és azonnal átkerültem egy olyan ügyintézőhöz aki 10 perc alatt elintézett egy szimpla kártya újraaktíválást. Szóval mégis csak az alkalmazottakkal lehet valami baj Csányiéknál.

ekat 2012.06.04. 11:25:15

@A fidesz a betegek kiirtására készül: A CBA tényleg borzasztó, az eladóik az ittmaradt szocialista mentalitás iskolapéldái. Az OTP-nél nekem a viselkedésükkel amúgy sosem volt bajom, azt, hogy mindig ezren ülnek, meg megszoktam, évente egy-kétszer kibírom. :-)

kifordított nagyanyó 2012.06.04. 11:34:13

Amúgy hálistennek ritkán járok ügyintézni bárhova is.Csak egy másik banknál volt némi probléma,mert befizettem valakinek a csekkjét.De nem ott ahol szoktam,hanem egy másik fiókban.A hölgy kicsit kelletlennek tűnt meg kérdezett olyanokat,amit a másik helyen nem de sikerült befizetni a pénzt.
Egyébként a posta,a bank meg az ilyen ügyfélszolgálatos helyek szerintem ilyenek,hogy ott bizony várni kell.Nem is beszélve például azokról a helyekről ahol a mobiltelefonos ügyeket intézik.

becike4 2012.06.04. 12:01:27

@vargafe: Pedig az ügyfél az isten minden kultúrált országban.Akinek nem tetszik,menjen az állatkertbe gondozónak,és magyarázza meg a jegesmedvének,hogy miért szopatta kaja előtt háromnegyed órát.

Dr_utcai_arcos 2012.06.04. 12:10:34

@kirsten: "Amikor megszüntettem a számlámat náluk lenézően azt mondta az ügyintéző nemsokára úgysem lesz más bank ahova mehetek. " Erre a válasz :).:És gondolja, hogy önt akkor is alkalmazni fogják ;).

Megmondó1 2012.06.04. 12:15:23

Sziasztok!

Végigolvasva a bejegyzést, csalódást keltettél bennem, miután nagyon jó blogbejegyzéseid szoktak lenni!
Addig a pontig, hogy megkérdezted az ügyintézőt, hogy biztos sokat dolgoznak, azért kell ennyit várni, szóval addig egy értelmes ember benyomását keltetted.
Azonban mikor kibuktál azon, hogy személyes kérdéseket tett fel az ügyintéző, akkor már egy kifejezetten buta, ostoba ember benyomását keltetted: szerinted ő privát célból, esetleg leplezetlen érdeklődésből irántad kérdezte meg, hogy hol laksz, mennyi a jövedelmed, stb??? Azért csak nem lehet, hogy ennyire buta legyél.
Nekik ki van adva - a bank szabályzata követeli -, hogy bizonyos termékekhez, pl. hitelkártya, be kell kérni egy csomó szenzitív adatot. Miért? Mert ugyanúgy mint a biztosítónál, megpróbálják matematikai-sttaisztikai módszerekkel belőni, hogy mekkora eséllyel fog bebukni a hiteled. Vagy pl. hitelkártya igénylésnél van egy limit, ami alapján egy program meghatározza, hogy kaphatsz-e hitelkártyát vagy nem. És mekkora összegűt, stb.
Nag yvalószínűséggel az ügyintéző a lényeget mulasztotta el megemlíteni, hogy az X termék igényléséhez erre és erre az adatra van szüksége.

Mindenki (de inkább a primitív emberek) nagyon bankellenes és főleg az ügyintézők ellen rohannak ki, hiszen nagyjából ez az egyetlen interfész a bank felé. Amit tudni illik: ezek az ügyintézők nagyon szarul vannak megfizetve, ugyanis ők hozzák be az ügyfeleket, nekik van kiadva, hogy mennyi terméket kell értékesíteniük. Ezt a pozíciót tőlünk nyugatra elég busásan megfizetik. Másrészt azt a kevés pénz is, amit kapnak az is mozgó bér: jutalékból áll. Továbbá, ha valaki végigállt már 30-40 percet, mint a blog írója, akkor azt is látja, hogy ezek az ügyintézők húgyozni nem mehetnek ki. Vagy ebédelni is max 10 percre. Azért lássuk be: köztetek töbségében olyanok vannak, akik jó fél órát elkávézgatnak, politizálnak meg elmennek újsággal kakálni a munkahelyen.

tede 2012.06.04. 12:15:54

Azért azok sem teljesen normálisak, akik azt várják el, hogy bemegy a bankfiókba és úgy kezeljék, mint az uraságot, aki előtt hajlongani kell a szolgáknak és minden parancsát lesni.

Ettől még persze jobb lenne, mosolygós és életvidám emberekkel találkozni, de megjegyzem voltam már fültanúja olyannak, mikor a büdös parasztja rárivallt a kis ügyintézőlányra, aki tényleg vidám és felhőtlen volt, hogy minek vigyorog, csinálja a dolgát de szaporán. Pedig csinálta, nem is rosszul, legalább másfélszer annyi ügyfelet pörgetett az alatt az idő alatt, mint a többiek, de az öreg papának nem tetszett a stílusa, túl vidám volt.

Erre mit lehet mondani? Van paraszt ügyfél is bőven, aki isten komplexussal lép be a műintézménybe :)

ekat 2012.06.04. 12:25:45

@becike4: Kulturált országban nemcsak a szolgáltató az, hanem az ügyfél is, ezért tudnak kulturáltan együttműködni.

Birkesz 2012.06.04. 12:26:43

@emzéperiksz: Pedig elég sokat nyom a latban, ha valakihez normálisan állnak hozzá. saját negatív tapasztalatom alapján soha többé nem megyek OTP-hez, lehet náluk bármilyen jó hitelkártya/befektetési alap.
Az ok: hasonló eset történ mind OTP-nél, mind CIB-nél, már sok-sok évvel ezelőtt. Kezdetben OTP-nél volt számlám, ahol észrevettem, hogy pár hónapja olyan SMS szolgáltatásért fizetek, amit nem rendeltem meg (valamit mókoltam előtte a hitelkeretemmel, akkor kerülhetett be a rendszerbe)
Bankba be, kis sorbanállás után az ügyintéző kitörölte, de semmi bocsánatkérés, vagy bármi.
Nemsokára megszüntettem náluk a számlát (drága volt nagyon) és átmentem a CIB-hez. Ott hasonló szitu, nem kért SMS szolgáltatásért havi pár száz forint levonás. Bankban ügyintéző megszünteti a funkciót, elnézést kér (!) és visszautalja az addig levont összeget (!!!!!) külön kérés nélkül. Ja, hogy így is lehet?

Számlamegszüntetés: OTP-nél háromszor mentem vissza, mert mindig találtak 700 - 50 - 20 Ft-ot, amit ki kellett mégy egyenlítenem.
A végén már pecsétes papírt kértem az ügyintézőtől, hogy nincs már semmi más követelése a banknak és a számla teljesen megszüntetve.
CIB-nél az elmúlt napokban: 20 perc alatt a teljesen leürített számlámat megszüntették, minden külön díj nélkül.

2012.06.04. 12:41:30

Fiókfüggő: a vecsési Market Centralnál sohasem volt előttem senki, Monoron max 5 perc várakozás, Pilis katasztrófa: se sorszám, car nyitvatartás, 2 (!) ügyintéző, tömeg....

Inimma 2012.06.04. 12:45:05

OTP = Otthon Tartsa Pénzét!

Dr_utcai_arcos 2012.06.04. 12:52:28

@zombika: az én párom meg belépettt a bankba, odadta a pénzét, kapott érte 2 halat és már késze is voltak.Csak arra kell ügyelni, hogy mindig vízben legyenek.Ja, ez meg Ungabungaföldön...ja! és 3 perc alatt.

Dr_utcai_arcos 2012.06.04. 13:10:33

@roomster: kemény lehetett egy ilyen álomból felébredni...
süti beállítások módosítása