Az ember nem tudja elkerülni a személyes ügyintézést, ami azzal jár, hogy megkeseredett és undok ügyintézőkkel kell találkoznia. A mosolytalan ügymenet már megszokott jelenség, de a parasztság egy új elem a gépezetben.
A helyzet nem szokatlan. Személyesen kell elmenni a bankba, mert az ügyet neten nem lehet elintézni. Ennek a látogatásnak már a gondolatától sem voltam boldog, de mit tud tenni az ember. Nagyon egyszerűen kiderítettem, hogy melyik ügyviteli pont vonatkozik az én problémámra. Nyomtam, téptem és vártam. Vártam, aztán vártam és utána vártam is. Körülöttem már teljesen kicserélődött a társaság de az én számom nem villant fel a kijelzőn. Nem kevesebb, mint 39 perc után megláttam a szabadító számjegyeket. Elcsattogtam a pulthoz, köszöntem, átadtam a kis fecnit és illedelmesen megjegyeztem, hogy mennyire sajnálom, hogy ennyire sok dolguk van és sokat kell várni rájuk. Ebben a pillanatban éreztem, hogy ez továbbra sem lesz egyszerű történet.
A hölgy, akivel próbáltam dűlőre jutni, eldöntötte, hogy nem szeret. Nagyon nem akarta megérteni az én egyszerű nyomoromat, ami miatt be kellett jönni személyesen. Olyan kérdéseket tett fel, amihez gyakorlatilag semmi köze nem volt. Mindezt lekezelő stílusban. Úgy gondolom semmi köze egy ügyintézőnek ahhoz, hogy mennyi a jövedelmem, mikor költöztem egyik helyről a másikra, és ki lakik a korábbi lakhelyemen. Továbbá azon sem kellene felháborodni, hogy miért nem vagyok hajlandó a tolakodó kérdésekre válaszolni. Én egy nyugodt ember vagyok, de a folyamatos parasztkodás kihozott a sodromból. Amikor kilátásba helyeztem, hogy panaszt teszek a felettesénél a munkájára, illetve a stílusára, akkor hirtelen minden felgyorsult és már a kezemben is volt a szükséges irat.
Értem én, hogy nehéz az embereknek a sorsa de ezt nem úgy kellene megoldani, hogy megkeserítem valaki más napját is. Főleg akkor, ha a kedvesség és udvariasság a munkájának része. Pontosabban az kellene, hogy legyen.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
EnTeO 2012.06.03. 22:40:11
Aha. És még Te csodálkozol.
Gaspra12 2012.06.03. 22:56:13
Persze fogalma sem volt arról, hogy mennyi a havi bevételem.
Ebben a pillanatban döntöttem úgy, hogy ennek az intézménynek nem lépem át a küszöbét soha többé. Így is lett...
vargafe 2012.06.03. 23:05:23
Egyetértek. A posztoló beszól, aztán még neki áll feljebb. Persze majd jönnek az okosok akik kifejtik, hogy az ügyfél az Isten, aki bármit megengedhet magának. Csakhogy ez súlyos tévedés. Persze lehet a tisztelt ügyfél "nehéz", de akkor az ügyintézőtől se várjon többet az abszolut minimumnál, hiszen amilyen az adjonisten...
Intizar 2012.06.03. 23:08:05
vasgyuszi 2012.06.03. 23:39:26
dr. Bubó 2012.06.03. 23:56:32
tejcsokoládé (törölt) 2012.06.03. 23:58:11
soha-soha többé otp
bandigyerek 2012.06.04. 00:03:29
bandigyerek 2012.06.04. 00:05:57
tundrazuzmo (törölt) 2012.06.04. 00:25:43
Megérdemled.
Gyere el onnan azonnal!
komplikato 2012.06.04. 00:34:51
Hehehe, ennyit javult OTP? Régebben ha "rosszkor" mentél be, mondjuk Pénteken vagy hóvégén, akkor simán kellett 2 órát várni legalább. NAV-nál múltkor 3 órát ültem mire valaki rájött, hogy "eltűnt" a sorozatszámom a rendszerből.
Párszor már leírtam. hogy egy japán üzletember ÉS siplomata mondotta volt, hogy magyar ember két szót sosem mond ki, inkább saját késébe dől, ez a két szó pedig a bocsánat tévedtem. Amit nem írtam le az az, hogy eme eszmefuttatáshoz egy többmenetes OTP balhé után alkotta meg.
OTP a leglassúbb, legdrágább, léglenyúlósabb bank és tele van a régi időkből maradt fejlődésképtelen (érts ahhoz is hülye, hogy nyomjon egy entert a gépen) emberekkel. No meg nem mellékesen második legtöbb deviza hitelt is ők adták ...
Advanced Flight 2012.06.04. 00:55:17
A kezelési meg egyéb költségek persze pofátlanok, ennél a banknál, de a folyószámlánál ez nem igazán szempont, nem számít annyit, hogy ezért váltsak.
Ilyeneket még sosem tapasztaltam, amiket leírtatok, melyik fiókok voltak ezek?
komplikato 2012.06.04. 01:21:35
1. hölgy - Egy ember sima pénzfeladás 10 perc
2. hölgy - Egy ember 20 perc
3. hölgy - Egy ember 30 perc, kivéve ha random beeső ismerősének elmesélte fél életét ügyfél feje fölött, akkor néha 40-50 perc!
4. Srác - 1-2 perc
Egy időre szem elől tévesztettem, de azóta már picit magasabb szinten melózik pénzintézetnél.
Advanced Flight 2012.06.04. 01:24:48
pocak 2012.06.04. 02:18:17
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.04. 03:34:38
az mas kerdes, hogy tizeneve van naluk szamlam es eddig talan haromszor "kellett" megjelennem
egyszer mikor megnyitottam, egyszer mikor koltoztunk, meg egyszer mikor - bizonyos okokbol- isdo elott lecsereltettem a kartyamat
de a 39 perc ha nem is keves nem is extrem sok, foleg ha az ugynitezo kifog elotted egy idiotat
/ mondjuk itt annyi a kulonbseg, hogy mielott beszoltam volna, ha egyaltalan, azelott mosolyogva elenzest kert volna a varakozasert, mar kozben idejott volna valaki, hogy igyak egy kv-t meg ilyenek, hat ez van
lüke 2012.06.04. 06:12:24
s most,hogy az € annyit változik
nagyot kaszálnak
de a többi bankban is gyenge a szinvonal
s nemcsak itthon, a sógoroknál is
(képzetlen és döntésképtelen a személyzet)
az_igazi_trebitsch 2012.06.04. 06:15:00
kirsten 2012.06.04. 06:41:24
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.06.04. 06:42:10
Eleg egy felreutes egy csinos kis osszegek mehetne mashova, mas szamlara.
Amugy en es rajongok az OTP-ert, de a tobbi bank se arrol hires, hogy ingyen adjak a penzt.
A szamlam meg egyelore nem tudom megszuntetni naluk.
pruntyike 2012.06.04. 06:52:30
zombika 2012.06.04. 07:12:58
Szalacsi_Dezső 2012.06.04. 07:16:13
hááááát 2012.06.04. 07:25:40
taecleau 2012.06.04. 07:36:16
Ezért volt az a sok (feleslegesnek látszó) kérdés.
laurelin 2012.06.04. 07:37:53
dobzse.laci 2012.06.04. 07:48:36
Aztán amikor a kevés ügyfél miatt lapátra kerül, akkor összeesküdött ellene a mocskos kommunista világ.
Vannak, akik a farok és a kutya koordinátarendszerben képtelenek reálisan pozicionálni magukat :)
XocoLatte 2012.06.04. 07:49:21
lettuce 2012.06.04. 08:04:22
Arthur kiraly 2012.06.04. 08:08:19
emzéperiksz 2012.06.04. 08:11:19
Nyugdíjosztás napján pl. nem kell csodálkozni, ha hosszú a sor, máskor viszont van, hogy egy lélek sincs a fiókban.
Én akkor szóltam be az OTP-seknek, amikor egyszer azért álltam sorba, hogy megkérdezzem, mikor készül már el a hitelkártyám. Húztam sorszámot, hogy hitelügyintézés, és nem akartam sorra kerülni. Közben akik utánam mentek be a bankba, jellemzően nyugdíjasok felvenni a nyugdíjat, meg előttem sorra kerültek. Na, akkor odamentem a pulthoz, és közöltem, hogy mi ez a rendszer, hogy itt várok már fél órája, és az utánam jövőket előttem kiszolgálják. Azonnal sorra kerítettek.
Arthur kiraly 2012.06.04. 08:11:54
Plumper 2012.06.04. 08:13:17
2012.06.04. 08:15:21
Németországban teljesen meglepődtem, mert amikor uj számlát nyitottam megrendelhettem hozzá az "Umzugservist" az az a költöztetést, a régi számlám pénzzel, állandó megbízássokkal egy szerűen áthozták az új bankhoz.
Gondolom ez nem lehet nagyon bonyolult technika, bizonyára azért nem vezetik be, hogy még egy kicsit szívathassák az ügyfelet utóljára.
Kelly és a szexi dög 2012.06.04. 08:15:32
emzéperiksz 2012.06.04. 08:18:50
Parajpuding 2012.06.04. 08:20:38
Tetű bank. tetű dolgozókkal (kivételnek tisztelet), tetű vezetőkkel.
Sok éve minden családtagomat meggyőztem, hogy vigye el a pénzét másik bankba. Egyik sem bánta meg azóta sem.
A buta magyar azonban többnyire háborog és inkább beletesped a jelenébe, lusta tenni a maga javára. És rinyál tovább. No csak ezért van még ügyfele ennek a tetű banknak.
lilalalilalázik 2012.06.04. 08:24:48
Roy 2012.06.04. 08:28:47
2012.06.04. 08:32:26
Abban igazat adok mindenkinek, hogy ha mar ennyi penzt lenyulnak, azert jarna nemi szolgaltatas is.
Miert van az hogy Europa tobbi reszen ingyenes amiert Magyarorszagon fizetni kell? (szamlavezetes, online bank, uj kartya stb..) Erdekes hogy ez nem szur szemet az EUnak...
kalandfereg 2012.06.04. 08:51:52
Meggyőződésem, h az OTP még mindig a 20 éve megszűnt monopóliumából él, de aki 20 év alatt nem jutott el a bankváltás gondolatáig, az megérdemli. Általában nyugdíjasok, társasházak, meg hasonló, nehézkesen mozduló ügyfelek vannak már csak ott.
tellybooksah 2012.06.04. 08:57:37
Ismereteid rémületesen ..... (ez itt az öncenzúra).
A "paraszt" szó pejoratív értelmezése éppenpont a nemesség - azon belül is főként a dzsentrik szüleménye.
polly graph 2012.06.04. 09:07:45
pitty1 2012.06.04. 09:11:47
ex-dr. vuk 2012.06.04. 09:18:51
Ez az igazi hungarikum :)
baileys 2012.06.04. 09:21:40
Amúgy én is leléptem már vagy jó 10 éve az OTP-től, szintén a lassúság és a pökhendiség miatt.
@Arthur kiraly: szintén IEB sokáig, érdekes módon ott a frekventált fiókokban is tudták úgy szervezni a munkát, hogy ne kelljen órákat várakozni, és az ügyintézők is normálisan foglalkoztak az emberrel. Sőt még a kérdésekre is tudtak válaszolni! Aztán amikor CIB lettek, egy idő után eljöttem onnan is.
Jimbo75 2012.06.04. 09:30:10
Talán nem kellett volna beszólni. Gyanítom nem az ügyintéző tehet róla, ha kevesen vannak.
lukit 2012.06.04. 09:30:32
ekat 2012.06.04. 09:32:31
Ja és spórolni persze hogy nem náluk kell, az AXA-nál van még egy számlám, ami látraszólóan 6,25%. :-)
Lényeg a lényeg, az OTP-s számla döntés kérdése is lehet, de ha valakinek jólesik, hogy fikázza az ottlevőket, hát rajta, rossz lehet ilyen alacsony önbizalommal élni. :-)
2012.06.04. 09:36:00
Mi lenne a jó szerinted? Birkaként várni ennyit és utána még jóllakottan bégetni ? Nehogy szegány ügyintéző lelki csipkéje összeborzolódjon ?
ekat 2012.06.04. 09:36:11
Koky_ 2012.06.04. 09:42:44
tre' 2012.06.04. 09:51:42
emzéperiksz 2012.06.04. 09:54:58
Az OTP elég transzparens, leírja, mire mit von le, ezért drágának tűnik. A sok ingyenes számlás meg az apróbetűs részben, a devizaváltásban (külföldi kártyás vásárlás) és hasonló helyeken húz le úgy, hogy ne vedd észre.
Amúgy az OTP velem általában jófej. Amikor pl. a lakáshitelnél kellett szerződést módosítani, és az anyukámnak is be kellett mennie, aki rákbeteg volt, és kemót kapott, simán belementek, hogy olyankor kelljen bemennie, amikor éppen jobban van, ne a kezelés hetében, amikor lábra sem tud állni.
Pedig elvileg van valami szabály, hogy elbírálás után pár napon belül közjegyzőnél alá kell írni, és a fiókban senki sem tudja, hogy a háttérművelet, mikorra végez. Szóval tök normálisak, ha arról van szó.
emzéperiksz 2012.06.04. 10:00:50
Jellemzően az igénytelen középkorú középréteg az, amelyiknek nem felel meg az OTP, és rinyál, hogy csak a hülye jár oda, mert a többi bank jobb, de ez hülyeség. Talán betétkamatban jobbak meg pár apróságban, de pl. a külföldi kártyás vásárlás az OTP-nél a legjobb devizaváltás szempontjából, a netbankja is a legjobbak között van, ott volt először PayPass, az abszolút hozamú alapjai messze lekörözik a többi hazai alapkezelőét (talán csak a Concorde a kivétel, de az meg csak privátbanki ügyfelekkel foglalkozik többnyire). Szóval nem kell leírni az OTP-t, nem olcsó, de az igényes bankhasználó rétegnek is kifejezetten megfelelő bank, ami pl. egy CIB-ről nem igen mondható el.
Koky_ 2012.06.04. 10:03:11
The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2012.06.04. 10:05:09
Mad Mind 2012.06.04. 10:06:49
Gratulálok.
fidesz = házmesterek pártja 2012.06.04. 10:07:22
@emzéperiksz: lehet, hogy OTP dolgozóhoz van szerencsénk? Nekem egyszer volt velük dolgom. Hetekig tartott, mire megszabadultam tőlük és nem kizárólag az ügyintézők hanyagságán múlt, hogy ilyen lassan ment.
Mad Mind 2012.06.04. 10:10:07
Miért, miben rosszabb mint a többi? A különböző díjak ugyan mindenhol mások, de végeredményben ugyanannyit fizetsz mindegyiknél összességében.
Ja igen annyi különbség van, hogy az otp-nél nem tudod összehasonlítani az osztrák díjakkal, ellenben pl. az erstével vagy a raiffeisennel.
Mad Mind 2012.06.04. 10:12:59
Fura nekem nem volt velük még problémám, ellenben az erstével volt és Hetekig tartott, mire megszabadultam tőlük és nem kizárólag az ügyintézők hanyagságán múlt, hogy ilyen lassan ment.
kalandfereg 2012.06.04. 10:13:06
A bankot arra használom, hogy a fizetésem oda érkezzen, és onnan fizessek, néha meg lekössem azt a keveset, amit meg tudok takarítani, ha pont olyan időszakom van. Továbbá nem gyakran, de ált pár havonta egyszer be kell mennem a bankba valamit elintézni. Amúgy mindent a neten intézek, méghozzá a jelenlegi bankomnál is teljesen problémamentesen.
Nem fektetek be, max. egy hetet töltök évente külföldön.
Ezt az életmódot az OTP-vel, az "igényes fiatalok bankjával" csak úgy lehet vinni, ha közben súlyos frusztrációk érnek. És asszem, vagyunk még egy pár százezren ezzel így, mi az "igénytelen középkorú középréteg".
Grabbe · http://www.hirstart.hu/ 2012.06.04. 10:13:20
Azért azt is megjegyezném, hogy banki ügyintézőnek lenni sem egy leányálom; ha a 40 perc várakozáson túlteszi magát az ember, akkor már csak az ügyintéző akaszthatja ki - ami egy ilyen stresszes melóban azért elég valószínű, hogy néha meg fog történni.
Nekem még szerencsére nem volt ilyen tapasztalatom és /lekopogom/ nem is lesz. Engem a kerületi Okmányirodában ért hasonló "élmény", amikor az útlevelemet, illetve a személyimet kellett megújítanom. Ott nem is az volt idegesítő, hogy bunkó lett volna az ügyintéző, hanem hogy feleslegesen kezdett el okoskodni minden apró hülyeségen - azt hiszen túl sok kávét ivott és NAGYON akart nekem segíteni, még olyanban is, amiben egyáltalán nem kellett volna.
Ja, ha már személyi: előttem a néni 12-szer (számoltam) kérte, hogy fényképezzék le újra, mert szerinte a való életben nem ennyire ronda, mint amilyen a képen volt --> Ezekkel a szavakkal :-DD
LiberAll 2012.06.04. 10:20:59
gsc 2012.06.04. 10:23:11
gsc 2012.06.04. 10:29:41
Macropus Rufus 2012.06.04. 10:30:11
Én speciel miután mindent elintéztem felnyomtam volna a főnökénél.
gigabursch 2012.06.04. 10:32:45
Óvatosan
Takarodj
a
Picsába
Legalábbis én kisgyerekkoromban így tanultam.
gsc 2012.06.04. 10:34:16
dr Smittpálelnökúr 2012.06.04. 10:38:44
kifordított nagyanyó 2012.06.04. 10:39:36
Amúgy nem tudom milyen ügyed volt és mennyire voltak tolakodók a kérdések.
Persze lehetett volna kedvesebb is az ügyintéző de lehet hogy aznap te voltál a harmadik ilyen paraszt.:))
gsc 2012.06.04. 10:43:34
Szerintem meg csak az igénytelen réteg van az OTP-nél. Az igaz hogy kisebb bankok kockázatosabbak, néha drágábbak is. Az igényesek hajlandóak fizetni a tisztességes kiszolgálásért. Mert az idő pénz.
fidesz = házmesterek pártja 2012.06.04. 10:45:33
Mondjuk e téren a csúcstartó a közeli CBA: "Nálunk csak az ön ideje a drága" - ehhez képest a környéken nincs drágább bolt, mint ők, ugyanakkor egy négy-öt emberből álló sornak úgy öt-tíz perc a pénztár, olyan lassan dolgoznak a pénztárosok.
emzéperiksz 2012.06.04. 10:54:07
Mondom, annak jó, akinek kell egy folyószámla, amiről felveszi a fizetését, aztán hali. Értem én, hogy az ügyfélkör 95 százaléka ilyen, de ha igénytelen az ügyfél, akkor a bank sem lesz igényes. Ez, mondjuk, a nagybankokra szinte kivétel nélkül igaz.
histar007 2012.06.04. 11:00:00
A munka iránti alázat nem létezik, vagy ha mégis, akkor már-már csodálkozunk rajta.
R_Gábor 2012.06.04. 11:08:40
De az tény, hogy nekem személy szerint az ügyintézőkkel nem volt rossz tapasztalatom (főleg Budaörsön a lakótelepi meg az Auchan-ban található fiókokat használom, néha volt szerencsém a Móriczon vagy a Mester utcánál betévedni).
ekat 2012.06.04. 11:10:00
ekat 2012.06.04. 11:11:33
Pszt! 2012.06.04. 11:13:18
roomster 2012.06.04. 11:16:36
ekat 2012.06.04. 11:25:15
kifordított nagyanyó 2012.06.04. 11:34:13
Egyébként a posta,a bank meg az ilyen ügyfélszolgálatos helyek szerintem ilyenek,hogy ott bizony várni kell.Nem is beszélve például azokról a helyekről ahol a mobiltelefonos ügyeket intézik.
becike4 2012.06.04. 12:01:27
Dr_utcai_arcos 2012.06.04. 12:10:34
Megmondó1 2012.06.04. 12:15:23
Végigolvasva a bejegyzést, csalódást keltettél bennem, miután nagyon jó blogbejegyzéseid szoktak lenni!
Addig a pontig, hogy megkérdezted az ügyintézőt, hogy biztos sokat dolgoznak, azért kell ennyit várni, szóval addig egy értelmes ember benyomását keltetted.
Azonban mikor kibuktál azon, hogy személyes kérdéseket tett fel az ügyintéző, akkor már egy kifejezetten buta, ostoba ember benyomását keltetted: szerinted ő privát célból, esetleg leplezetlen érdeklődésből irántad kérdezte meg, hogy hol laksz, mennyi a jövedelmed, stb??? Azért csak nem lehet, hogy ennyire buta legyél.
Nekik ki van adva - a bank szabályzata követeli -, hogy bizonyos termékekhez, pl. hitelkártya, be kell kérni egy csomó szenzitív adatot. Miért? Mert ugyanúgy mint a biztosítónál, megpróbálják matematikai-sttaisztikai módszerekkel belőni, hogy mekkora eséllyel fog bebukni a hiteled. Vagy pl. hitelkártya igénylésnél van egy limit, ami alapján egy program meghatározza, hogy kaphatsz-e hitelkártyát vagy nem. És mekkora összegűt, stb.
Nag yvalószínűséggel az ügyintéző a lényeget mulasztotta el megemlíteni, hogy az X termék igényléséhez erre és erre az adatra van szüksége.
Mindenki (de inkább a primitív emberek) nagyon bankellenes és főleg az ügyintézők ellen rohannak ki, hiszen nagyjából ez az egyetlen interfész a bank felé. Amit tudni illik: ezek az ügyintézők nagyon szarul vannak megfizetve, ugyanis ők hozzák be az ügyfeleket, nekik van kiadva, hogy mennyi terméket kell értékesíteniük. Ezt a pozíciót tőlünk nyugatra elég busásan megfizetik. Másrészt azt a kevés pénz is, amit kapnak az is mozgó bér: jutalékból áll. Továbbá, ha valaki végigállt már 30-40 percet, mint a blog írója, akkor azt is látja, hogy ezek az ügyintézők húgyozni nem mehetnek ki. Vagy ebédelni is max 10 percre. Azért lássuk be: köztetek töbségében olyanok vannak, akik jó fél órát elkávézgatnak, politizálnak meg elmennek újsággal kakálni a munkahelyen.
tede 2012.06.04. 12:15:54
Ettől még persze jobb lenne, mosolygós és életvidám emberekkel találkozni, de megjegyzem voltam már fültanúja olyannak, mikor a büdös parasztja rárivallt a kis ügyintézőlányra, aki tényleg vidám és felhőtlen volt, hogy minek vigyorog, csinálja a dolgát de szaporán. Pedig csinálta, nem is rosszul, legalább másfélszer annyi ügyfelet pörgetett az alatt az idő alatt, mint a többiek, de az öreg papának nem tetszett a stílusa, túl vidám volt.
Erre mit lehet mondani? Van paraszt ügyfél is bőven, aki isten komplexussal lép be a műintézménybe :)
ekat 2012.06.04. 12:25:45
Birkesz 2012.06.04. 12:26:43
Az ok: hasonló eset történ mind OTP-nél, mind CIB-nél, már sok-sok évvel ezelőtt. Kezdetben OTP-nél volt számlám, ahol észrevettem, hogy pár hónapja olyan SMS szolgáltatásért fizetek, amit nem rendeltem meg (valamit mókoltam előtte a hitelkeretemmel, akkor kerülhetett be a rendszerbe)
Bankba be, kis sorbanállás után az ügyintéző kitörölte, de semmi bocsánatkérés, vagy bármi.
Nemsokára megszüntettem náluk a számlát (drága volt nagyon) és átmentem a CIB-hez. Ott hasonló szitu, nem kért SMS szolgáltatásért havi pár száz forint levonás. Bankban ügyintéző megszünteti a funkciót, elnézést kér (!) és visszautalja az addig levont összeget (!!!!!) külön kérés nélkül. Ja, hogy így is lehet?
Számlamegszüntetés: OTP-nél háromszor mentem vissza, mert mindig találtak 700 - 50 - 20 Ft-ot, amit ki kellett mégy egyenlítenem.
A végén már pecsétes papírt kértem az ügyintézőtől, hogy nincs már semmi más követelése a banknak és a számla teljesen megszüntetve.
CIB-nél az elmúlt napokban: 20 perc alatt a teljesen leürített számlámat megszüntették, minden külön díj nélkül.
2012.06.04. 12:41:30
Inimma 2012.06.04. 12:45:05
Dr_utcai_arcos 2012.06.04. 12:52:28
Dr_utcai_arcos 2012.06.04. 13:10:33